Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snip

[...]

Noen er bare sinnssykt ufine, glad jeg ikke er slik selv.

Hadde du vært slik selv så er det stor sannsynlighet for at du ikke hadde hatt nok selvinnsikt til å tenke en slik tanke engang. Slike mennesker skaper en selvrettferdighet, og i deres øyne er det helt korrekt slik de opptredte. Mennesker liker ikke å se feil i seg selv, å ubevisst ignorere det, evt. bare være for idiot til å merke det, er ikke uvanlig. Dessverre.

 

Etter å ha jobbet 2 år i servicebransjen har jeg mistet stor tro på menneskeheten : ( Det er ikke noe jeg sier med glede, det irriterer meg grønn at folk er så idioter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så lar jeg ikke slikt gå inn på meg, og ser helst at jeg slipper se slike mennesker igjen. Når det er sagt så irriterer det meg kraftig at jeg nå har blitt syk i det jeg faktisk har gått ut i ferie, så da er jo denne tråden fin å ha for å få ut litt frustrasjon! Resten av arbeidsplassen min har fått med seg en forenklet versjon, siden jeg ikke orker oppstyr. Nå er jeg så "heldig" at sjefen min er aktiv i denne tråden, så nå får de vel vite resten også! ;)

Endret av bamsefar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

snippet lang historie

 

wow ...

 

hadde det der skjedd med meg hadde dette endt med politianmeldelse, eller sivilt søksmål med krav om kompensasjon for tapt arbeidsinntekt. Går ut ifra at det var nok av vitner i lokalet.

Lenke til kommentar

Var på jobb fredag når det virkelig kom grunnet en vaktsituasjon, men holdt meg isolert. Har selvfølgelig vært hjemme i dag.

 

Å være borte fra arbeidsplassen grunnet (smittsom)sykdom er vel så mye om å ikke smitte andre, som det er å bli frisk selv. :)

Endret av bamsefar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idag var det en halvveis slapp dag (mange som kom, men få som kjøpte fra min kasse). En dame derimot, kom inn (vi har en oppslagstavle rett ved inngangsdøra), sa "huff, så rotete!" og begynte å rydde og gjøre om på alt. Etter at hun var ferdig var det kanskje noe ryddigere, men mange ark hang forsåvidt over hverandre. Deretter gikk hun videre til brannskapet (et skap som gir informasjon om statusen, det har stått å blinket i flere uker med sammefeilmelding.- brannvesenet har vært innom flere titals ganger siste ukene - enkelt og greit fordi det er mange tullinger som er innom, og masse idiotiske parkeringer som er brannfarlige og kan hindre evaukering - de har sagt at "feilmeldingen" ikke er noe problem, annet enn syns skyld).

 

Hun begynner å trykke, og skapet begynner å pipe før jeg rekker å stoppe hun. Hun utbryter "Hvor er ansvarlig for dette skapet?! Det er noe galt!".

Jeg kan ikke få sparken, og jeg har egentlig ikke noe behov for å være hyggelig, men er det selvom til folk som er hyggelige til meg. Svarte at "Han dro hjem for 15 minutter siden, til familien, etter å vært her i flere timer (uten å få betalt - dugnad). Det var ingenting galt med skapet før du begynte å trykke på noe du ikke hadde noe med."

Før hun begynner å diskutere med hvor brannfarlig det er, kommer bilen som skal hente henne. Ansvarlig må komme å reparere.

 

 

tl;dr: Kvinne kommer, trykker på brannskap, ansvarlig som har vært på stedet i flere timer før han dro hjem må komme å reparere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kunde: "Hei, jeg skulle hatt 25 meter kabel, tre brytere og tre veggbokser."

 

Meg: "Jahaja... Hva slags kabel, hva slags brytere, og hva slags veggbokser?"

 

Kunde: "Sånne vanlige."

 

Går du inn til en el-grossist, så skal du ha peiling. Punktum finale.

 

De el-grossistene jeg handler hos, selger ikke til mannen i gata

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En grossist kan selge til privatpersoner, det er ingen lov mot det. Derimot så har de fleste ikke opplegg for dette. F. eks har jeg jobbet som hjelpemontør gjennom firmaet til faren min ganske mye i ferier, og en grossist kalt Solar tror jeg ikke har en kasse engang. De sender kun faktura til et firma, det er litt slik "sett det på firma X, nummer 123" -opplegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...