Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ingen av oss her inne sin jobb å kjefte på eldre mennesker foran seg i køen. Hvilken mentale tilstand de er i, regner jeg ikke med at du har noe bakgrunn for å tale om.

 

Hvis det går for tregt i køen, er det butikkens ansvar å åpne flere kasser, det er i deres interesse å beholde både deg og de eldre som kunde.

 

Hva mener du løsningen er for folk som ikke fungerer like raskt som resten? Egne butikker? Kanskje du kan ta på deg jobben å handle til de? Tvinge de over på kortløsninger som de ikke ønsker? Sertifikat for å handle i butikken?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er da ingen av oss her inne sin jobb å kjefte på eldre mennesker foran seg i køen. Hvilken mentale tilstand de er i, regner jeg ikke med at du har noe bakgrunn for å tale om.

 

Hvis det går for tregt i køen, er det butikkens ansvar å åpne flere kasser, det er i deres interesse å beholde både deg og de eldre som kunde.

 

Hva mener du løsningen er for folk som ikke fungerer like raskt som resten? Egne butikker? Kanskje du kan ta på deg jobben å handle til de? Tvinge de over på kortløsninger som de ikke ønsker? Sertifikat for å handle i butikken?

 

avsatt egen tid og kasse til de!

Lenke til kommentar

Husk at butikker ikke plikter å ta i mot mer enn 20 av samme mynt/valør.

Eh?

Må kundene sette seg inn i butikkens betalingsvilkår før de handler der?

"Har du ikke lest EULA'n, bestemor?"

Det kan være en fordel å sette seg inn i de betalingsvilkår som er satt av Norges Bank om man skal bo i dette landet, ja.

 

Forøvrig skrev jeg feil. Det er 25 av hver valør, ikke 20.

 

Punkt 9 her:

http://www.norges-bank.no/no/faq/sedler-og-mynter/

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da ingen av oss her inne sin jobb å kjefte på eldre mennesker foran seg i køen. Hvilken mentale tilstand de er i, regner jeg ikke med at du har noe bakgrunn for å tale om.

 

Hvis det går for tregt i køen, er det butikkens ansvar å åpne flere kasser, det er i deres interesse å beholde både deg og de eldre som kunde.

 

Hva mener du løsningen er for folk som ikke fungerer like raskt som resten? Egne butikker? Kanskje du kan ta på deg jobben å handle til de? Tvinge de over på kortløsninger som de ikke ønsker? Sertifikat for å handle i butikken?

 

De kan jo starte med å ha pungen/pengene klare når varene er slått inn i stedet for å måtte lete lengst nede i veska hver bidige gang. Så kan de starte med å ikke være så nøye med at summen de gir fra seg ikke alltid må stemme på øret.

Lenke til kommentar

Irriterer meg når steder som selger mat nekter å gi deg noe vann i et pappkrus eller noe slik gratis. Har hørt at det muligens ikke er lov å tvinge folk til å betale for vann - stemmer det? Dette er typisk steder som selger vannflasker som heller har lyst at du skal betale for disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...