Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

I NSB er det en intern spøk som går igjen hver gang det er et togbrudd. En konduktør eller kontrollør kommer til en annen og spør hvordan det går.

 

Kontrollør 1: "Hvordan går bruddet? Kjører alle bussene til rett tid?"

Kontrollør 2: "Ja, det går kjempebra."

Kontrollør 1: Det går på skinner, altså?"

Begge to: HAHAHAHAHAHAAA!!!!!

 

The first rule of Fight Club is you do not talk about Fight Club.

Endret av Isbilen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si det frister lite å svare pent når mannen hennes da tar helt av, kaller oss en ubrukelig butikk, dårlige maskiner og noen bedritne ansatte, at dette er våres problem og det må fikses opp i. Prøvde å forklare at det var dessverre ikke stort vi fikk gjort siden vi ikke akkurat kan fikse de selv.

Og først nå kom jeg på at jeg burde ha svart at kunne jeg fikset kortautomaten så hadde ikke jobben min vært å sitte i kassa på kiwi!

Ved mindre du har en veldig kjip sjef så burde du få lov til å svare i alle fall litt spydig til slike folk harhar.gif

 

På Ica der jeg jobba, fikk sjefen vår kritikk fordi han var spydig mot visse kunder..

Lenke til kommentar

Når jeg jobbet på Spar var det en jævla sursatan av en eldre dame som mente jeg hadde tatt noen av vekslepengene hennes. Hun mente jeg prøvde å lure hun og at varene ikke kostet så mye. Jeg måtte til slutt bare rope på en annen ansatt, få hun til å ta over kassen, så gikk jeg bare og tok meg lunsj og lot de andre ta seg av surkuken. Tror ærlig talt jeg hadde gitt henne en strak høyre om jeg ikke hadde gått. Var temmelig forbanna resten av den dagen. Helt utrolig for dum og enkelte personer kan være.

 

Skal sies at det var mange flere tilfeller der kunder var sur for ting de absolutt ikke burde være sur for. Ble skjelt ut flere ganger fordi vi ikke hadde varene kunder var ute etter osv. Jeg var glad den dagen jeg sluttet! Aldri mer butikkmedarbeider! :new_woot:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mye tilbud hos Meny om dagen, der det er mange varer som er satt ned 30% osv. Kunden betaler, får kassalappen og studerer denne. Etter et par sekunder så spør hun: - trekkes tilbudet av automatisk? En av få ganger der jeg faktisk har lyst til å finne på noe tull bare for å forvirre -_-

Lenke til kommentar

Jeg og kompisen min sto og satte på plass masse krydder, cumin,kanel, osv. Så spør magnus( kompisen min ) Hvor er cumin? Jeg trodde han sa Kuen min så vi lo i 10 minutter mens kundene så veldig rart på oss. Skal nevnes at vi begge var overtrøtte :thumbup:

 

Skal sjekke om jeg kommer på flere historier :)

 

Ja, det er nettopp det som er rart med ordet "cumin".

 

Cumin. Cum... in.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kunde i går:

 

K:"Jeg skal en en 10-ukers kupong"

Meg: "10 uker med hva?"

K: 10 ukers, er det så mange da?.

M: Ja, du har lotto, viking lotto, ekstra

K: nei jeg vet ikke, jeg fikk bare beskjed om en å kjøpe en 10-ukers

M: jeg vet jo ikke hva du skal ha 10 uker av, så det kan være vanskelig å vite

 

Kunden tar opp telefonen og ringer til vedkommende som skulle ha denne 10-ukers. Hørte bare hun sa noe om det var mange forskjellige 10-ukers. Endte med at det var en 10-ukers lotto.

 

Greit å vite når kunder kommer inn at de vet hva de skal ha. Ikke lett for meg å vite alltid.

 

 

Men nå er det snart avgårde for en ny dag på jobben, blir spennende å se hva som skjer i dag :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...