Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobber som hvitevareselger på Expert, og de merkeligste kundene kommer innom. Var en illsint kunde som ville returnere en Haka induksjonstopp han fikk utlevert for 2 måneder siden. Det er jo et billig produkt av en nevneverdig lavere kvalitet enn f.eks Siemens og AEG.

Han ville returnere det p.g.a at den største kokeplaten var bak til høyre, og ikke foran. Jeg påpekte flere ganger at returretten kun er på 30 dager. Dette ble han så forbannet over at han ønsket å få kontakt med min avdelingsleder. Hva er det som er så vanskelig å fortså med 30 dagers angrerett? Han visste jo utmerket godt at toppen hadde den største plata bak. Dette var noe jeg påpekte under salget.

Ikke at jeg veit så mye om tilkobling av induksjonstopper, men er det ikke mulig å bare snu toppen, sånn at den store plata kommer forran?

Mulig det er noen ledninger som er for korte?..

Lenke til kommentar

Ikke at jeg veit så mye om tilkobling av induksjonstopper, men er det ikke mulig å bare snu toppen, sånn at den store plata kommer forran?

Mulig det er noen ledninger som er for korte?..

 

Noen modeller er vel mulige å snu, men ikke den Haka-toppen det gjaldt.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Jeg hadde en søster som jobbet som ekstrahjelp i kassa på Coop under videregående. Selv om de stengte klokken 22 så var hun alltid hjemme nærmere 22.45 nettopp av den grunn at folk kommer rett før stengetid og tok storhandelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...