Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser ikke papir aviser, hva var det på forsiden?

 

Hele forsiden var dekket med et bilde av beliebers fra Oslo muligens. I midten av avisen sto det "Bieber Feber". Det var det eneste som sto på forsiden annet enn VG sin logo. Ingen informasjon om hva som eller var i bladet. Jeg mistenker at de har brukt hele avisen på å dekke Bieber sin konsert i Oslo. Jeg gadd ikke bruke tid på å åpne den en gang.

 

Men hey, dette kan gå for det positive. Om alle nå slutter å lese VG for en periode(annet enn beliebers) så kanskje folk oppfatter at VG er en søppelavis som ikke burde leses uansett.

Endret av Refsa
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hele forsiden var dekket med et bilde av beliebers fra Oslo muligens. I midten av avisen sto det "Bieber Feber". Det var det eneste som sto på forsiden annet enn VG sin logo. Ingen informasjon om hva som eller var i bladet. Jeg mistenker at de har brukt hele avisen på å dekke Bieber sin konsert i Oslo. Jeg gadd ikke bruke tid på å åpne den en gang.

 

Men hey, dette kan gå for det positive. Om alle nå slutter å lese VG for en periode(annet enn beliebers) så kanskje folk oppfatter at VG er en søppelavis som ikke burde leses uansett.

 

verdensgang-20130417_000_00_00_001.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jobber i matbutikk og idag kom det en asiat i femtiårene som såvidt kunne norsk. Han skulle gjenta 1-ukes kuponger i lotto, men de skulle være fem uker denne gangen og han hadde ikke originalene, kun de hvite lappene som maskinen spytter ut. Etter å ha prøvd å forklare han at han må fylle ut nye bonger i fem minutter endte det med at jeg brukte ti minutter på å fylle ut nye, midt i rushet og siden vi alltid er for få på jobb ble det veldig lang kø. Gad. Tror jeg greide å forklare han at han ikke skulle kaste originalkupongene.

 

Vi har også Post-i-Butikk hvor man må signere på en elektronisk plate før man får utlevert en pakke. Der står det "ok" i et hjørne "feil" i det andre hjørnet og en stiplet linje i bunn.

 

Klassiker: "Signere hvor? Her står det bare "ok" og "feil"?"

 

Igår ba jeg en kunde signere på plata og trykke "ok". Han signerer og det skjer ingenting. - Og "ok", sier jeg til han. Han skriver OK etter navnet sitt på plata! :laugh: Trodde jeg skulle dette i bakken. Var også en som signere med "Penis" idag.

Jeg jobber også i matvarebutikk, folk som kommer med leveringer trenger også underskrift men de sier at man bare kan skrive noe :)

Endret av crazylazyboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde en uventet opplevelse på jobb her om dagen. Kunden spurte etter et produkt og fant ut at hun hadde gjennomsnittlig bruk og jeg gikk bort til øvre mid-end siktet. Viste fram et produkt til 7k, men hun synes prisen var litt høy og at produktet ikke svarte 100% til hennes forventinger. Da sa jeg: "Dette er det du trenger, men skal vise deg hva du har lyst på". Viste da fram det dyreste produktet jeg hadde til rundt 15k, noe jeg ofte gjør for å gjøre prisen på 7k mer spiselig for kunden. Hun ble da forelsket i dette produktet til 15k ettersom det svarte til hennes forventninger (wow-faktor) og brukte ca 15 sekunder på å bestemme seg etter jeg sa vi hadde finansieringsløsninger. Deilig.

 

Hva selger du ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...