Gå til innhold

Neste The Legend of Zelda blir massivt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare det ikke blir enda et winwaker-tulle-spill så er jeg all for it, digger Links eventyr.

 

å pokker, det kommer på WII, nei takk.

Wind Waker tullespill? Skjønner skepsisen om man aldri har tatt i det, men makan til nydelig totalopplevelse skal man lete lenge etter. Lett topp tre Zelda for meg.

 

Vel, kanskje du er litt sånn som meg når det gjelder kontrollen som var på Skyward Sword (som kom til Wii)? Jeg (som en av få, muligens) fikk aldri til kontrollen, og spillet bød på mer frustrasjon enn glede.. Men om du ser på videoen i artikkelen ser dette utvilsomt bedre ut - på alle måter.

 

Jeg gleder meg som en liten unge, i alle fall. Fantastisk morsomt med såpass stort map også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

På den ene siden gleder jeg meg veldig til dette spillet. Det ser rett og slett nydelig ut, og det skal ble spennende med en mer åpen, stor verden.

På den andre siden så har Zelda spillene på Wii etterlatt en litt bitter smak i munnen min. Jeg likte ingen av de to, og jeg er litt redd for Nintendo aldri vil lage zelda spill til konsoll like godt som OoT eller WW igjen:(

Lenke til kommentar

 

 

Alt skal være skyrim i dag. Mehh.....

Så åpen verden= Skyrim? Kan påpeke at man hadde mulighet til å ri på en hest i et åpent landskap i Ocarina of Time. I 1998...

 

Han har antageligvis ikke spilt Zelda siden NES dagene.

 

The Legend of Zelda på Nintendo var jo også et sandkassespill på sin egen måte. :) Du får et sverd, så labber du fritt ut på eventyr uten store retningslinjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...