Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Better Call Saul sesong 4 har premiere i USA på AMC den 6. august, som jeg sa var August tidligste muligheten for sesongen.

 

Tirsdag 7 blir episoden tilgjengelig på Netflix norsk tid.

Den siste sesongen var den beste. Kanskje for den minnet om Breaking Bad?

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Streken, etter min mening, bør settes etter hva som er matnyttig informasjon og hva som bidrar til fornuftig og hyggelig debatt og samtaler, osv. Jeg synes personlig at det å lete opp totalt obskure og totalt ukjente individer i underholdningsbransjen, ukjente selv for ivrige nerder, er å forsøple tråden, som absolutt ikke bidrar noe som helst. Aldri påstått at han har brutt noen regler, det kan jeg heller ikke se at han har gjort. Det har bare ingen relevans, for noe. Etter min mening.

 

Vi har nå tråder for egne serier, og andre tråder for andre ting. Hvis folk er så interessert i dette, kan ikke det opprettes en egen tråd for RIP-er, for folk som synes det er interessant å vite at en som hadde stemme til en tegneseriefigur på 50-tallet døde for 3 år siden? Hvis emnet har livets rett, så burde det ikke være et problem..

 

Det er ingenting personlig, jeg er bare lei og ytrer av dette et ønske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke tenkt til å kommentere denne saken så mye mer, da jeg føler jeg har sagt det jeg skulle ha sagt. Så får det bli opp til andre å vurdere hva som faktisk blir resultatet av dette.

 

Men, det er jo ikke slik at jeg vil ignorere brukeren, han har bidrar jo på mange andre områder også. Det er bare akkurat disse postene jeg sliter litt med å forstå hvorfor blir postet..

 

 

 

EDIT: 

 

Løp til nærmeste TV og se The Americans.. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Jeg har fått anbefalt denne rekkefølgen for episoder /filmer for de som skal se igjennom Stargate SG-1, Stargate Atlantis og Stargate Universe. 

 

01 - Stargate movie
02 - Stargate SG-1, episodes 1.1 to 8.2
03 - Stargate Atlantis, episodes 1.1 to 1.15
04 - Stargate SG-1, episodes 8.3 to 8.20
05 - Stargate Atlantis, episodes 1.16 to 2.1
06 - Stargate SG-1, episodes 9.1 to 10.2
07 - Stargate Atlantis, episodes 2.2 to 3.4
08 - Stargate SG-1, episodes 10.3 to 10.12
09 - Stargate Atlantis, episodes 3.5 to 3.19
10 - Stargate SG-1, episodes 10.13 to 10.20
11 - Stargate: The Ark of Truth
12 - Stargate Atlantis, episodes 3.20 to 5.1
13 - Stargate: Continuum
14 - Stargate Atlantis, episodes 5.2 onwards.
15 - Stargate Universe, All

  • Liker 2
Lenke til kommentar

The Americans er ein serie eg lenge har hatt lyst å se. Ser slutten har fått ganske bra omtale.

 

Husker eg synes Piloten var ganske bra, så stoppa eg av ein eller annen grunn.

Samme her. Fulgte vel 2 sesonger, så ble det stopp. Sikkert for mange serier på en og samme tid en eller annen travel tid i livet. Plukket opp igjen sesong 3 og utover på Netflix for ikke lenge siden. Skambra serie, må bare få sett siste sesong på en alternativ måte nå :) Anbefaler virkelig å plukke den serien opp igjen. Endret av Mala
Lenke til kommentar

The Americans har fortsatt mye å gå på. Før eller siden må agentene avsløres og det vil bli seriens klimaks. Etter det håper jeg de ikke er fristet til å fortsette.

 

Ellers er jeg på siste episode av nok en fantastisk sesong med The Toys That Made Us, sannsynligvis min favorittdokumentarserie noensinne, hovedsakelig fordi jeg er så interessert i temaet. Siden jeg var barn på 80-tallet og hadde masse actionfigurer så er dette nostalgiorgasme på sitt beste.

Lenke til kommentar

The Americans anbefales på det varmeste. En av sesongene (husker ikke hvilken) syntes jeg var litt svakere enn resten, men for det aller meste syntes jeg den holdt et høyt nivå. Godt skuespill, gode skrivde karakterer. 

Uten å spoile må jeg også si at jeg var fornøyd med slutten på serien. 

 

Støtter Toys That Made Us. Nostalgia el grande!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...