Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, elsker hvordan Amazon annonserte at de plukket opp The Expanse for sesong 4. Så The Expanse-fansen burde tilbe Bezos nå :p

 

 

 

The announcement was made tonight by Amazon’s boss himself, Jeff Bezos, at National Space Society’s International Space Development Conference in Los Angeles where he was an honoree. It happened an hour or so after The Expanse panel at the same event that featured exec producer and showrunner Naren Shankar and cast members Cas Anvar, Wes Chatham and Steven Strait.

 

 

Nå hadde det vært jævla kult om de annonserte at Terriers kommer tilbake og, ettersom Donal Logue blir uten fast jobb etter Gotham avsluttes neste sesong. Men det skjer neppe. :p

Lenke til kommentar

Troy the fall of a city 

 

Er en kul serie som jeg og kona digger.

 

Ja absolutt underholdende den. Litt fresh take på ting også, den er innom hovedeventene i filmen med Brad Pitt, mens når ting gjøres til veldig storslåtte hendelser i filmen, går filmen nesten raskt fordi det uten å gjøre for mye ut av det. Mye av hendelsene i myten om Troya er nettopp en en myte, men også tøft å se hvordan serien tør å kaste ut mer jordnære baktanker for krigen enn kjærlighet og ære.

 

Jeg tenker med et slikt budsjett er det mange settinger og hendelser man kunne lagt tilsvarende god underholdning av. Trenger ikke mer budsjett enn dette strengt tatt.

Lenke til kommentar

Forskjellen i budsjetter på film og tv er helt latterlig. På TV har du enorme suksesser med bare store navn og prisvinnende folk bak kamera som blir tatt av skjermen halvveis ut i en sesong fordi de ikke gjør det bra nok, og på film kan du si ting som "Ole Brumm, men Kristoffer Robin er voksen", og du får millionene hevet etter deg.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Jeg må komme med en anbefaling. Det er en spesiell sjanger,. En dersom du likte From Hell, Perfume, Gangs of New York, osv så kommer du til å elske Psykiateren, eller på engelsk the Alienist på Netflix.

 

 

Nå kom introen, men jeg anbefaler den til alle andre også.

 

Tidsånden er genial... Og skuespillere fortreffelige.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skulle prøve meg på The Alienist, liker alle filmene du nevnte.

 

Akkurat ferdig med Stranger Things 2, veldig bra.

 

Edit: Stranger Things 2 var jo fullstappet av kule ting fra 80 tallet.

 

Millenium falcon modellen i første episode var kul, har selv en fin modell med en del leds.

 

Men den kuleste dingsen var jo Mike's kalkulatorklokke. Det var noe jeg ønsket meg veldig mye på den tiden. Fikk skaffet en Casio av den typen noen år senere - med innebygget ir fjernkontroll - med "learn" funksjon! Fantastisk å være på besøk hos noen, fort installere for eksempel "av" kommando på tven når de var en tur på kjøkkenet eller noe. For så å stadig slå av tven eller vri stereon på maks  :rofl:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Kanskje jeg skulle prøve meg på The Alienist, liker alle filmene du nevnte.

 

Akkurat ferdig med Stranger Things 2, veldig bra.

 

Edit: Stranger Things 2 var jo fullstappet av kule ting fra 80 tallet.

 

Millenium falcon modellen i første episode var kul, har selv en fin modell med en del leds.

 

Men den kuleste dingsen var jo Mike's kalkulatorklokke. Det var noe jeg ønsket meg veldig mye på den tiden. Fikk skaffet en Casio av den typen noen år senere - med innebygget ir fjernkontroll - med "learn" funksjon! Fantastisk å være på besøk hos noen, fort installere for eksempel "av" kommando på tven når de var en tur på kjøkkenet eller noe. For så å stadig slå av tven eller vri stereon på maks  :rofl:

Importøren av Casio i Norge tok faktisk på en sånn klokke som ble lansert på en messe i Oslo området, han gikk faktisk rundt å byttet kanaler og lekte med et par apparater på andres stands...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...