Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Elvis døde i '77 , thank you very much (eller gjorde han det ;)

 

"Dine dødsfall er unike Bjørnar" 

 

Ja , noen fortjener mer cred , de går under radarn......nesten ingen igjen fra Batman av skurkene (dog noen gjesteroller er enda med oss) og seks fra MASH er gått bort , det er synd men sånn er det.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Men, sånn seriøst.. Er "slike", sånne for oss helt obskure skuespillere, noe du bryr deg om at blir borte? Jeg klarer virkelig ikke å se at dette er noe som skulle ha interessert noen andre enn nær familie og venner, selv hvor mye godvilje jeg legger til..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis målet er å gi litt oppmerksomhet til glemte helter, burde man kanskje heller konsentrere seg om folk på andre siden av kameraet.

 

Hører Glenn Brooke, vikarierende bomoperatør på MacGyver sesong 2, episode 3-5 (skulle egentlig vært med på 6 også, men vrikket foten) har gått bort. Uff så trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som ikke har signert petition for Expanse, så er det kommet litt "nyheter". 50 000 signaturer allerede er visst ganske bra. Men Netflix er visstnok uansett ikke interessert. Men det hviskes om Amazon, og et mulig møte. En ildsjel har også bedt Jeff Bezos på Twitter om å kikke ut vinduet på kontoret på et eller annet tidspunkt for å se ham fly forbi med en "Save Expanse" banner av noe slag.. :p

Lenke til kommentar

Insentivet for Amazon til å ta over er kanskje sterkere enn for Netflix. Tipper mesteparten av de som har skrevet under allerede abonnerer på sistnevnte, og vi kommer nok ikke til å avslutte kundeforholdet selv om vi ikke blir hørt her. Jeg betaler derimot gjerne for å se sesong 4 på Amazon, hvis de gidder å gjøre det tilgjengelig i Europa, da.

Lenke til kommentar

Elvis døde i '77 , thank you very much (eller gjorde han det ;)

 

"Dine dødsfall er unike Bjørnar" 

 

Ja , noen fortjener mer cred , de går under radarn......nesten ingen igjen fra Batman av skurkene (dog noen gjesteroller er enda med oss) og seks fra MASH er gått bort , det er synd men sånn er det.

Hørt flere konspirasjonsteorier på at han lever, stod en levende Elvis og sang på ene utestedet rett over veien her i helga som var faktisk.

Lenke til kommentar

Angående The Expanse så gikk en av skuespillerne ut på en livestream Twitter, Instagram og Facebook og sa at det beste folk kan gjøre framover for å hjelpe er å se programmet på TV når det går, eller bruke DVR og se det innen tre dager. Dette gjelder da så klart bare for de som er i USA. Ganske lite nyttig vi får gjort her. Dette er fordi ved flere tittere har SyFy tydeligvis sagt at diskusjonen blir litt annerledes.


Personlig vil jeg heller at noen andre tar over enn SyFy. SyFy er en drittkanal ut av dimensjoner og fortjener ikke å beholde The Expanse. Me det sagt så hadde det vært greit om SyFy kjørte Sesong 4 før noen andre kanskje plukket det opp fra sesong 5 og utover (kommer an på hvor lenge de skal holde på).

The Expanse er en serie jeg gjerne skulle likt å se vare lenge. Min favoritt sci-fi serie fra verdensrommet uten tvil.

Lenke til kommentar

Greia er at Syfy betaler for Expanse, men bare har lineær-rettighetene til programmet. Derfor er det eneste som betyr noe for dem, hvem som ser på når det blir sendt (og tydeligvis i løpet av tre dager etter det amerikanske DVR-systemet). Problemet er at sci-fi-fans ikke er blant de hyppigste brukerne av lineær-TV. Modellen deres er utdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...