Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje ifølge guiden eg bruker, men nå når eg har begynnt ser eg dei har tatt litt hardt i :)

 

Kossen veit du realm?

 

EDIT : Ahh guild navnet ja, var berre ein guild eg joina for extra exp bonus når eg levla, er med enda for levling gear til alts, men må nok se etter pvp guild snart.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Ja, questing er en utmerket måte å tjene penger på. Spesielt med all vendor trashen som dropper.

Nei det er ikke det lengre. Prisene går opp, men man får fortsatt 16-20g per quest, pluss det som dropper fra mobs.

 

Når jeg levla 85-90 fikk jeg vel rundt om 3-4k tror jeg? Det er for fem dagers arbeid... ikke verdt det.

Jeg fikk vel 6k-7k mens jeg levla, så jeg antar det er individuelt hva du får av grå saker som selger.

Jepp. Og hva grønt som dropper som er verdt å selge osv. Mye 384 gear som ikke er verdt materialet det er laget av engang.

 

Også har du luringene her som jeg så lista at de tjente 10-11k, da med herbalism. Det er AKKURAT det som er poenget mitt, uten en gathering profession så kan du ikke hente inn mye uten å ha mye egenkapital.

Lenke til kommentar

Liker alt, unntatt det faktumet at Rogue er nerfet ned til helvette! Angrer på at jeg levlet opp roguen først til 90 men nå driver jeg og tusler oppover med DK'en :)

Hva er det som er nerfet så veldig med rogue? Har bare levlet 85-89 så langt (~12 hours played) så ikke fått med meg noe særlig. Har heller ikke helt satt meg inn i/skjønt det nye talent-systemet.

Lenke til kommentar

Liker alt, unntatt det faktumet at Rogue er nerfet ned til helvette! Angrer på at jeg levlet opp roguen først til 90 men nå driver jeg og tusler oppover med DK'en :)

Haha! Gikk på samme smellen selv. Tenkte at jeg bare kom til å drive med casual pvp nå og da uansett så hvorfor ikke. Selv på mobs ~ min level tar ting mye lengre tid nå enn hva det pleide å gjøre.

 

Fordel med rogue er alle lockboxene da. Siden en luring fant ut at man måtte ha 450 lockpickingskill - som fåes på level 90 - for å åpne bokser tatt fra mobs 85-90 så ble det jo en del på min ferd. Da jeg hadde åpna alle sammen (53!) satt jeg igjen med 950g og 6 Healing Potions.

Lenke til kommentar

Holy shit! Er det høyere drop rate for rogues? Eller er det fra pickpocket?

 

Jeg har fått 8 lockboxes så langt. 3 dager /played på 90.

 

det er snakk om pickpocket ja (antar jeg). Har vel "bare" fått 10-12 stk, da jeg ikke har macro på pickpocket -> cs. burde vel få fikset det igjen, er jo gratis gull/items etc

Lenke til kommentar

skaffet meg wow idag etter laaaaaang pause, tenkte jeg skulle begynne igjen.

Driver å laster det ned nå.

Hvilken class bør jeg gå for? blir vel 90 % pvp senere. tenkte å spille druid det spilte jeg før, hvordan er dem nå? event annen class?

 

Og hvilke adds skal jeg laste ned eller hva det heter? sann som druidhelper eller hva det heter.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...