Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva i huleste all verden er poenget med en PvP server populert med nesten utelukkende spillere fra den ene faksjonen? Hovedmålet til Blizz må vel være å jevne ut skjevfordelingene, spesielt på PvP servere - ellers faller hele vitsen med PvP bort. I så måte er jo cross-realm zones midt i blinken.

 

Nei du skjønner, han har lyst til å være på en PVP server der han aldri blir ganket fordi alle de andre på servern er hans faction. Men likevel kunne si "jeg er så kul at jeg henger på pvp servers only, pve is for nubs"

 

Evt sitte i guildchatten og hyle "HEY!! ALLIANCE PLAYER SPOTTED at X! LETS GO GANK HIM LOZLLZ!"

Endret av Bytex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 2 rimelig ny dinga 90s en warr 455 og en lock 453. Med warrioren har jeg gått en shitload med hc og fått 2 pieces, mens med locken har jeg tatt 3 hcs og fått 4 pieces... please fix blizz?

 

Working as intended, will not fix.

 

Du kan gå 1000 hcs med warrioren din og aldri se en eneste piece, og du kan bli neddynget med dem når du spiller locken. Det er sånn RNG fungerer. Ikke spill Yatzy og klag over at du ikke får det du vil ha. ;)

Lenke til kommentar

Satse på level 88 ikveld, 90 til onsdag/torsdag xD

 

flere som spiller shadow priest? har ikke lest en crap etter jeg sluttet (jan 2011), på en måte var det litt overgang til priest, shadow var nesten uvant.

 

Powerauras addon, funker ikke lenger?

 

>

edit:

 

Hadde over 100 mounts på min priest, har flyttet den fra account til account og fra realm til realm, plutselig sitter jeg med 14 mounts xD skjer?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

flere som spiller shadow priest? har ikke lest en crap etter jeg sluttet (jan 2011), på en måte var det litt overgang til priest, shadow var nesten uvant.

 

Ja, det er ganske uvant. Fortsatt usikker på om jeg liker det. Aldri brukt PA så kan ikke hjelpe deg der.

 

Hadde over 100 mounts på min priest, har flyttet den fra account til account og fra realm til realm, plutselig sitter jeg med 14 mounts xD skjer?

 

Om du hadde de fleste mountsene dine på en annen char på den accounten du flyttet presten din bort fra så tviler jeg på du beholder dem nå.

Lenke til kommentar

Hva i huleste all verden er poenget med en PvP server populert med nesten utelukkende spillere fra den ene faksjonen? Hovedmålet til Blizz må vel være å jevne ut skjevfordelingene, spesielt på PvP servere - ellers faller hele vitsen med PvP bort. I så måte er jo cross-realm zones midt i blinken.

 

Nei du skjønner, han har lyst til å være på en PVP server der han aldri blir ganket fordi alle de andre på servern er hans faction. Men likevel kunne si "jeg er så kul at jeg henger på pvp servers only, pve is for nubs"

 

Evt sitte i guildchatten og hyle "HEY!! ALLIANCE PLAYER SPOTTED at X! LETS GO GANK HIM LOZLLZ!"

 

Har overhode ikke noe behov for å spille på en PvP server, men det er nå engang sånn at stort sett samtlige servere hvor det er en snitt på over 2´500 aktive horde spillere er PvP, så ergo om man skal finne seg en kjempeaktiv horde server så er stort sett PvP det eneste reelle alternativet.

 

 

Det er slettes ingen grunn til å skape seg og komme med vrangforestillinger om andre her på forumet..

Lenke til kommentar

flere som spiller shadow priest? har ikke lest en crap etter jeg sluttet (jan 2011), på en måte var det litt overgang til priest, shadow var nesten uvant.

 

Ja, det er ganske uvant. Fortsatt usikker på om jeg liker det. Aldri brukt PA så kan ikke hjelpe deg der.

 

Hadde over 100 mounts på min priest, har flyttet den fra account til account og fra realm til realm, plutselig sitter jeg med 14 mounts xD skjer?

 

Om du hadde de fleste mountsene dine på en annen char på den accounten du flyttet presten din bort fra så tviler jeg på du beholder dem nå.

 

Accounten hvor jeg hentet priesten fra hadde ikke mye, kun pvp karakterer etc. Har ennå achivementen da, men skjønner ikke hvordan dette skal være mulig, nesten dumt, ny feature å overføre mounts og titler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...