Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg liker det meste, men det er slit med alle disse dailiene. Tar så lang tid å få rep nå, og det er bare kjedelig.

 

Men raids er jeg fornøyd med. Og det er 16 bosser! Det meste som noensinne har blitt sluppet samtidig.

 

Enig der. Føler det eneste du gjør på 90 er dailies, som samtidig tar halve dagen å fullføre. Var så mye skryt at MoP skulle fokusere minst på "grinding". Men når det er snakk om å gjøre 50+ daily quest, og du får kanskje bare 120 rep per quest. Så blir det litt latterlig. Jade serpent faction har decent med rep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skaffet meg wow idag etter laaaaaang pause, tenkte jeg skulle begynne igjen.

Driver å laster det ned nå.

Hvilken class bør jeg gå for? blir vel 90 % pvp senere. tenkte å spille druid det spilte jeg før, hvordan er dem nå? event annen class?

 

Og hvilke adds skal jeg laste ned eller hva det heter? sann som druidhelper eller hva det heter.. :)

 

 

Har ikke kjøpt meg mop selv enda, men har lest endel på forum.

 

Ang. druid virker det som resto er de beste healerne pdd. Boomkin er dårlig. Feral har bra burst, men blir lett kitet, og har etter det jeg forstår mistet endel surviability etter det nye tankespeccet.

 

Warrior og BMhunter ser ut til å være ville i pvp. Mens rogue, discpriest, eleshamans er ganske sinte om dagen

Endret av Piitb
Lenke til kommentar

Holy shit! Er det høyere drop rate for rogues? Eller er det fra pickpocket?

 

Jeg har fått 8 lockboxes så langt. 3 dager /played på 90.

 

Ja, det er snakk om lockboxes fra Pickpocketing. Hver av dem jeg åpna hadde mellom 7 og 20g i seg. Men som sagt på dem 53(!) jeg samla opp fra 85 til 90 så var det ikke ikke noe annet enn (i tillegg til gull) 6 Healing Potions.

Det har dem ihvertfall buffa litt. Tidligere så fant man jo en og annen grønn item, en random poison og 50-70s.

Lenke til kommentar

Fy faen.. Cross-realm zones er etter min mening det værste som har skjedd med dette spillet noengang... Jeg skjønner konseptet og tanken bak, men på PvP servere så fungerer det bare helt latterlig dårlig.

 

Tok en paid server transfer rett etter Cataclysm release fra Outland til Kazzak, hovedgrunnen var banale køer og det faktum at jeg og kompisen min var ute etter å finne en high populated server med flust av horde spillere, Kazzak var på smertegrensen når det gjaldt kø, altså under peak hours så er det ikke langt fra å bli kø (og nå rett etter Mists of Pandaria så er det jo kø daglig naturligvis) men den store fordelen (slik som vi så det) med denne serveren var at den er mer eller mindre 95% horde og 5% alliance, fordelen dette gir er at det er den serveren med flest aktive horde spillere i snitt uten at du normalt må pine deg igjennom kø. Perfekt server for oss som ønsket en superpopulær horde server uten å sitte i kø, vi har ikke behov for en server med aktive alliance spillere ettersom alle PvP, PvE osv skjer i instancer og de er jo cross-realmed uansett.

 

 

Har har vi stortrivdes på denne serveren helt siden vi tok transfer og selv om prisen for paid transfer er noe stiv så har vi ikke angret ett eneste sekund.. Vell det var helt til cross-realm zones ble implementert og du forsøker å ta en character fra level 1 til 90... Det er komplett umulig å queste i verken Outland, Northrend eller Cataclysm zones på grunn av det konstant flyr jævla level 90 alliance spillere OVERALT og ganker deg i øst og vest og de er ikke engang fra din egen server.... Hele opplegget er bare tragisk dårlig og har fullstendig ødelagt alt hele serveren har stått for.

Lenke til kommentar

Poenget er jo at det ikke finnes noen superpopulære horde PvE servere, ikke i nærheten av skalaen til Kazzak, og Blizzard har ene og alene tatt å totalt omgjort hvordan hele serveren har fungert de siste årene og kjørt det rett i dass.

 

Da er det ikke lenger snakk om å mestre eller ikke mestre en PvP server, poenget er at Blizzard har gjort om en server hvor det normalt er daglig 3'500 aktive horde spillere innlogget samtidig fra mekkah til helvete ved å introdusere denne funksjonaliteten.

 

 

Greit nok at ganking er et kjent fenomen med PvP servere, men det å bli konstant ganked av spillere fra ANDRE servere er bare latterlig og burde helt klart være noe enhver som ønsker det skal kunne skru av.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Ser selvfølgelig på muligheten for å bytte server, men litt av poenget er at jeg for over 1år siden betalte for server transfer til Kazzak på grunn av hvordan den serveren var og har vært helt til nå. Det var tre characters og det koster endel, og jeg måtte samtidig overtale et par venner på å bli med på lasset.

 

 

Det føles jo ganske høl i hue at en såpass simpel funksjon som burde være fult mulig å deaktivere for de som ikke ønsker den skal fremprovosere det å kaste bort flere hundrekroner på nye transfers, bytte av guild og i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lol, sutrer over noen penger som du brukte for 1 år siden, som kan tjenes inn på mindre enn 1 times arbeid :p

Kazzak høres ikke ulikte andre servere (som f.eks. Ragnaros PVP som jeg spiller på), og du kan jo spør deg selv hvordan det er for Alliance på den serveren.

Lenke til kommentar

Lol, sutrer over noen penger som du brukte for 1 år siden, som kan tjenes inn på mindre enn 1 times arbeid :p

Kazzak høres ikke ulikte andre servere (som f.eks. Ragnaros PVP som jeg spiller på), og du kan jo spør deg selv hvordan det er for Alliance på den serveren.

 

Det er helt normalt å tjene over 60 euro i timen etter skatt?

Lenke til kommentar

Jeg kan telle antall horde jeg så fra 85 til 90 på Èn hånd. Alle zonene var stappfulle av alliance. Jeg spiller på frostmane, som er en stor alliance-server. Cross-realm zones la jeg ikke merke til engang.

 

Selv om din server er horde, så kan de hende battle groupen din i hovedsak er alliance. Går ut ifra at cross-realm zones er basert på battlegroup.

Lenke til kommentar

Ang. druid virker det som resto er de beste healerne pdd. Boomkin er dårlig. Feral har bra burst, men blir lett kitet, og har etter det jeg forstår mistet endel surviability etter det nye tankespeccet.

Etter det jeg har lest på diverse forum rundt om, er boomkin bedre for levling enn feral, da du har "nesten kroniske nukes". Jeg har ikke spilt noe særlig boomkin enda, holder meg til feral. Har forøvrig lite nedetid og klarer meg helt greit med 3 mobs på 600-700k hp hver. Hovedsaklig blues fra quests og Leatherworking.

Og alle beartankene jeg har hatt i heroics og Sha of Anger hittil, har gjort en superb jobb. Vurderer nesten å bytte fra boomkin til guardian.

 

edit: Patch 5.1 *fap fap fap*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...