Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Eller oppgradert lootet fra Coren Direbrew. Greit nok med trinketene, men jeg fikk en lvl 85 epic 1h mace i går. Jeg har nada bruk for det. Får ikke solgt den på AH heller. :p

Har sett at det å beholde macen en stund før du legger den ut på AH svarer seg som regel, da de går opp i pris etter brewfest og når det minsker av dem som ikke er bindet.

 

Ragnaros :)

Er på Ragnaros selv, den er full og har en del kø.

Horde i den battlegroupen taper latterlig mye BG's og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Joda, men hvor mye vil den selge for i år? Den er fortsatt bare lvl 85 og har lav ilvl. Erstattes lett av noe grønt i Pandaria.

Ah, trodde du hadde fått en til 90 (er ikke helt oppdatert på Brewfest da jeg ikke har giddet å dinge 90 selv enda).

Lenke til kommentar

To nye BGer. En morsom og en litt traurig, men jeg spiller veldig lite PvP så det kan rett og slutt begrunnes med at jeg ikke skjønte poenget med den ene. :D Prøvde begge før det var PvP gear i omløp, og både Horde og Alliance var mest interessert i å utforske områdene, ikke så ivrige etter å vinne.

Lenke til kommentar

Merker at veien fra level 1 til 90 er LAAANG... Veldig artig med Pandaren og interessant med Monk klassen i starten, og det å få tatt low level dungeons via dungeon finder er artig nok det, spesielt da jeg ikke har sett de nye versjonene av de forskjellige.. Nå derimot, på level 59 og det kommer gamle dungeons som jeg har tatt alt for mange ganger tidligere og levelling generelt begynner å ta mer og mer tid så føles det veldig lite inspirert. :tease:

 

Gleder meg til level 85 og noe nytt og interessant innhold, i mens så blir det 25 harde leveler å bane seg igjennom...

Lenke til kommentar

Men på 59 kan du da vel bare stikke til Outland og loke der, kan du ikke? :p

 

Stryk det med cross-realm zoner og minimum 2-4 alliance spiller på level 85+ som flyr rundt og skal ganke alt mulig. Ettter cross-realm zoner ble innført så har det vært komplett umulig å gjøre noe som helst effektivt i starten av Outland.

Lenke til kommentar

Problemet er at Outland er fryktelig kjedelig og utdatert.

 

Edit: Iallefall når ein har gjort det ein tre, fire ganger.

Joda, jeg vet det. Har vært gjennom en 10-12 ganger tross alt. :p

 

Men på 59 kan du da vel bare stikke til Outland og loke der, kan du ikke? :p

 

Stryk det med cross-realm zoner og minimum 2-4 alliance spiller på level 85+ som flyr rundt og skal ganke alt mulig. Ettter cross-realm zoner ble innført så har det vært komplett umulig å gjøre noe som helst effektivt i starten av Outland.

Ah, ser den. Du får bare stikke til Silithus, eller er de der også?

Lenke til kommentar

Kan man spille de før 90 finner dem ikke :( hva heter de?

 

Dei er kun for level 90, Silvershard Mines og Temple of Kotmogu

Ok har et nytt spørsmål :p

Etter man har funnet sporene i The White Pawn questen (Allianse), hva gjør man da med dagboken den dumme gnomen vil jo ikke ha den -.-

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...