Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpe gull gjør eg med god samvitighet, jobber heller 2 timer irl enn å sitte å grinde i evigheter ingame.

 

Husker det var veldi fyfy i vanilla, men nå kjøper du jo ting med penger i stort sett alle spill.

 

f.eks diablo, fifa osv

 

Problemet er jo først og fremst at det gullet du kjøper med høy sannsynligvis kommer i fra en eller annen stakkar som har fått kontoen sin hacket. Kjøper du gull er du med på å opprettholde den etterspørselen som gir insentiv til å hacke kontoer.

 

Det er null problem å svømme i gull uten å kjøpe på svartebørs, og uten å bruke mye tid på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kjøpe gull gjør eg med god samvitighet, jobber heller 2 timer irl enn å sitte å grinde i evigheter ingame.

 

Husker det var veldi fyfy i vanilla, men nå kjøper du jo ting med penger i stort sett alle spill.

 

f.eks diablo, fifa osv

 

Problemet er jo først og fremst at det gullet du kjøper med høy sannsynligvis kommer i fra en eller annen stakkar som har fått kontoen sin hacket. Kjøper du gull er du med på å opprettholde den etterspørselen som gir insentiv til å hacke kontoer.

 

Det er null problem å svømme i gull uten å kjøpe på svartebørs, og uten å bruke mye tid på det.

Det er ikke null problem. Folk sier du kan bruke 4 timer i uka. Men først skal du enten ha egenkapital nok til å faktisk tjene penger, eller så må du levle characters for mining, herbalism osv, som tar GOD tid.

 

Så nei, det er ikke null problem. Jeg har JC og ench, som ble valgt grunnet fordeler som caster, da jeg primært raider.

 

Men nå som alt har gått opp i pris, så sitter jeg fast uten en alt med primære professions som mining.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vel brukt, tja en halvtime til dagen på å kjøpe råvarer fra AH og på ett eller annet vis foredle de og selge med fortjeneste igjen. Gidder ikke bruke timer på å farme herbs/ore, selv om jeg faktisk har en alt med professionsa. Alchemy/JC eller inscription er generelt gode professions for foredling med fortjeneste.

På denne måten har jeg hatt nok penger til å ikke slite økonomisk, og hatt råd til en epic fra AH i ny og ne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...