Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du drar til trappa på Stormwind Keep, så trigger det en cutscene. Alternativt, snakk med Varian Wrynn for å få questet som trigger den. Når du får tilbake kontrollen, er du i Pandaria. :D

 

Edit: assuming Alliance. :eek: For Horde vet jeg ikke, men du snakker sikkert med Garrosh.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Stort sett ja, men da jeg lette etter questen jeg manglet for å starte The might of the Klaxxi, og ikke visste navnet på hvilke quester jeg hadde gjort, og ikke fant noen andre steder, var de ikke mye hjelp. MMO-Champion sitt forum derimot. Første og siste gang jeg setter mine bein inn der. Nesten like kaotisk som Blizzards egne forum.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn....er det noen som vet hvilken addon eller innstilling som gjør at wow viser en spillers navn over spilleren samt npcs og andre spillere? Forferdelig irriterende syns jeg....har lasta ned en UI pakke; DecUI, som jeg er ganske fornøyd med, men aner ikke hvor denne innstillingen ligger. UIet er basert på ElvUI, om noen vet om en slik av/på-knapp der...hjelp...

 

EDIT: tror jeg fant det...puh... :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Har en greiere tid med warrioren min der jeg har mining og BS, jeg minet mens jeg lvla og har så mye ghost iron at det er latterlig og alt jeg kan lage i blacksmithing har så syke priser på AH at jeg får dårlig samvittighet når jeg selger ting. men spirit of harmony er nok altid der for å ødelegge humøret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...