Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Satse på level 88 ikveld, 90 til onsdag/torsdag xD

 

flere som spiller shadow priest? har ikke lest en crap etter jeg sluttet (jan 2011), på en måte var det litt overgang til priest, shadow var nesten uvant.

 

Ble lvl 90 igår etter å ha levlet shadowpriest, har ikke spilt på SP'en siden slutten av WOTLK, og ja, veldig annerledes x]

 

Men nå er det PVP som er i fokus og disc :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff, vi sliter med Stone Guards på normal.. men så er vi casual som det går an å bli :p

 

raider 2 dager i uken.. Men på onsdag ryker de jævla hundene.

 

Vi drepte de to første bossene på HC allerede på onsdag. Men nå har vi stanget hodet i veggen på nummer 3 veldig lenge. Vi satt til og med opp ekstra raid på fredag, samt startet tidlig på søndag. Vanskelighetsgraden gjorde et hopp.

 

Har 21,5 timer med progress på han så langt. Lenge siden jeg har hatt lyst på et kill så fælt som nå. Hvis han ikke detter i kveld blir jeg skuffa. Men samtidig er det realisitisk å tru at vi ikke klarer det.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror Flying Serpent Kick er blant det jeg har brukt minst på monken min. Håpløst å time som du sier, og føler jeg har litt for lite kontroll på hvor jeg lander. Litt for ofte jeg har klart å lande slik at jeg aggroer flere mobber. I tillegg føler jeg ikke den gjør no bruktbart med skade. Så den har havne i brukes ikke "bunken" for min del.

Lenke til kommentar

Føler jeg gjør mega dårlig dps på hunteren. Har 464 iLvL, gemma og enchanta og reforga til de rette statsa.

Men har bare mellom 40-50k dps i heroics :( Prøvd achievementen Cleaning Up i to dager, men har faila med 2-3 sekunder. Føler det er min feil når jeg er nederst :/

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er det en smule vanskelig å time Flying Serpent Kick riktig? Jeg har ikke prøvd den med glyph, men uten synes jeg det er håpløst; lagg ødelegger jo timinga til de grader, og jeg har ørlitt lagg om dagen. Noen som får det til?

Jeg finner den like ubrukelig med glyph som uten. Flyr ofte rett gjennom mobs og havner langt pokker i vold bortenfor der jeg skulle. Bruker den hovedsaklig til å forflytte meg kjapt i disse dager.

 

Irriterer meg også over hvor vanskelig Sha of Anger plutselig skulle være.

Første gang jeg tok ham, gikk han "lett" ned. Nå - to uker senere - prøver jeg på nytt og vi har stanga huet i veggen i en halvtime. Frustererende. Hvor vanskelig kan det være å tanke adds, ikke stå i dritt og samtidig kverke de tre hordesa på lvl 85 - 89 som springer rundt og plukker på oss? ><

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Føler jeg gjør mega dårlig dps på hunteren. Har 464 iLvL, gemma og enchanta og reforga til de rette statsa.

Men har bare mellom 40-50k dps i heroics :( Prøvd achievementen Cleaning Up i to dager, men har faila med 2-3 sekunder. Føler det er min feil når jeg er nederst :/

 

http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/realistic-dps

 

Nei, huntards har lav dps for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Føler jeg gjør mega dårlig dps på hunteren. Har 464 iLvL, gemma og enchanta og reforga til de rette statsa.

Men har bare mellom 40-50k dps i heroics :( Prøvd achievementen Cleaning Up i to dager, men har faila med 2-3 sekunder. Føler det er min feil når jeg er nederst :/

 

http://www.noxxic.co...s/realistic-dps

 

Nei, huntards har lav dps for øyeblikket.

-_-

 

At en ren DPS-klasse skal ligge så langt ned på lista med alle specsene er feil etter min mening.

At samtlige rogue specs ligger under feral druid er og helt på tryne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

det blir nok fixed snart, eller så balanserer det seg når gearet blir bedre.

kjørte mitt første raid med guilden i går, det var hardt! har ikke raidet med noen guild siden tbc. gøy gøy!

Tja, 496 ilvl gear er det nok en liten stund før de fleste har.

Lenke til kommentar

En simulering er en simulering. Alt avhenger av hvordan den er satt opp. Ettersom ingen fighter er like sier det seg selv at en simulering ikke vil være korrekt. Et lite eksempel: Simuleringen inneholder "raid-wide stuns and interrupts", dette kan i simuleringen avbryte et langt cast. I en raid situasjon vil man gjerne ha en slik ability på en timer (med DBM eller annet) og følgelig sørge for å bruke et kjappere spell for å unngå å bli avbrutt. Det kan være snakk om 200k som treffer mot 0. Det finnes mange slike situasjoner som skiller en god fra en mindre god spiller. Bruken av CDer (talent, racial og trinkets) og valg av disse utgjør også en forskjell, og noen passer din spillestil bedre enn andre - selv om det ene skal være bedre DPS er det ikke sikkert det er det beste valget for deg og din spillestil.

 

Kan si at jeg misliker sterkt slike lister, ikke alle evner å se forskjellen på en simulering og "real pixel life". At kun de aller beste er kapable til å komme i nærheten av en simulering sier sitt om at de ikke er veldig nøyaktige. Klyper med salt: Sjekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Skills" er og blir den viktigste faktoren i hvor mye skade du gjør. Men noen klasser er bedre enn andre i visse situasjoner, det er det bare å innse. I min guild har vi et krav om at alle har 2 karakterer klare til raiding. Når vi farmer gjør vi to runs, med 50/50 mains og alts. Mains har selvsagt prio på loot.

 

Ved noen bosser er visse spillere nødt til å logge alten sin, fordi den er bedre rustet til den spesifike kampen. Poenget mitt er at skills er viktig, men at å ha de riktige klassene i raidet også er en avgjørende faktor. Noen ER bedre enn andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

At simuleringen inneholder "raid-wide stuns and interrupt" er bare bra egentlig, de har f.eks. ikke tatt høyde for slingringsmunn, og alle spillere gjør feil.

 

En annen ting de ikke har tatt hensyn til er jo utilites, men tror neppe hunter bidrar med så mye mer enn Lock at de gjør opp for nesten 15 000 dps.

Lenke til kommentar

Meh, har holdt på i 2 dager å fange Old Crafty i Orgrimmar..sikkert gjort 1000 kast uten å få han enda.

Vet hvordan det er. Sto i to dager i Org for å fange den med min gnome mage i gamle dager. Gjemt inni en foss på et lite trafikkert sted, i et håp om å ikke bli oppdaget. Fikk den på kvelden ene dagen, men siden jeg hadde autoloot på, så fikk jeg ikke loota den, og måtte tilbringe nye 12 timer med ganking før jeg endelig fikk fatt i den. :|

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må nesten spør, hva det verdt det å sitte 2 dager for 10 achv. pts?

 

Ettersom det er ren flaks kan jeg ikke akkurat se for meg at du får all verdens mestringfølelse heller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...