Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker å ta et fag på bruk av PLS, finnes det noen andre fag enn TTK4235 som tilbyr dette ved Gløs? Hører heisprosjektet i det faget er ganske omfattende, så ønsker ikke å ta meg vann over hodet med et altfor stort ekstrafag. 

Vet at elkraft bachelor har et 10 poengersfag, TELE3014, usikker på om du får tatt det da siden det står at det kreves opptak til bachelor.

Lenke til kommentar

 Noen som har hatt TYSK501 - Tysk 1(https://www.ntnu.no/studier/emner/TYSK0501#tab=omEmnet)? Og vet arbeidsmengden/vanskelighetsgrad? (vurderer enten det eller objektorientering i stedet for exphil til våren. tenker å søke jobb i et tyskspråklig område til sommeren, så kommer jo kanskje godt med, C++ skal jeg jo ha til 2. klasse uansett..) (er jo vanlig 7.5-fag, så skal vel være overkommelig)

 
Lenke til kommentar

Kommer ann på instituttet. Jeg fikk blankt nei når jeg spurte om å få ta et språkfag som K-emne. Hun som styrte med dette kunne ikke forstå hvorfor ikke de 6 kjedelige økonomiemnene var gode nok for meg.

Hvilke institutt? Jeg har tenkt til å starte på bygg, og planla å ta både spansk 1 og spansk 2 på et eller annet tidspunkt.

Lenke til kommentar

Og hvis man ikke får tilgivelse sitter man med skjegget i postkassen og har ikke anledning til å starte på masteroppgaven før man har tatt et skikkelig K-emne. 

Lol!

 

Dette kan jeg bekrefte. Og hvis en professor ønsker å ta deg, så kan de gjøre det enkelt på denne måten. Og samtidig få støtte fra administrasjonen. Man må bare være forberedt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...