Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må du forklare nærmere.

 

 

Så du mener at kroppen henter ekstra kaloribehovet ut fra luft?

 

skulle vel tro at man gikk like mye ned i vekt med 1000kcal underskudd/dagen i 2 uker som 250kcal underskudd/dagen i 2 måneder.

Å kjøre et såpass stort underskudd på kort tid gjør bare at man tapper seg selv for energi, i form av kroppsvæsker. Jeg kjenner ikke teorien bak prosessen nøyaktig nok til å gjengi den her, det kan sikkert noen andre gjøre, men det tar noe tid før kroppen begynner selve fettforbrenningen, og derfor vil 250 i underskudd over tid være en mindre belastende prosess enn 1000 over to uker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vil ikke det å tappe seg for energi være selve målet med en cut da?

Ikke at jeg støtter 1000kcal/dagen, men i prinsippet.

Ikke når det går hardt utover energinivå og muskelmasse i stedet for fettprosent. Kroppen vil gjerne beholde fettet og kvitte seg med muskelmassen. En god kutt handler om å hjelpe kroppen ved å legge til rette for dette.

Lenke til kommentar

Ja, god lyd og 500kr er vel finne noe på aliexpress eller banggod osv.

 

Jeg kjøpte mine beats for 2/3 år siden for 1000kr på tilbud. de er(

gull for meg for de henger faktisk i/påørene med bøyle)

Lydprofilen med god bass osv passer til min treningsmusikk, av typen alt av rock til hiphop og alt innen electro.

De er ikke særs vanntette, men fått nye hver gang, dog litt kjipt å vente på at nan skal få godkjent nye på service hos beats. Men igjen jeg svetter mye hvis jeg kjører løping så beintrening fx.

Grei batteritid, 5 min lading rekker til en time musikk.(så med en powerbank i gymbaggen er man sikra)

Lenke til kommentar

Hyggelig med kjærestepar på gymmet altså... ;) ...

 

...men når begge har tatt hvert sitt par med hantler for å stå tett inntil racket/speilet og kjøre synkroniserte, flakselignende bevegelser slik at ingen andre slipper til de ledige hantlene....da vil det kunne oppleves et lite *knuff* og et lite *dytt* hvis man viser null interesse for å slippe til en som stiller seg opp bak og viser STOR interesse for å slippe til... :shrug: ...

 

Ta et steg tilbake vær så snill.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...