Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Antidoping Norge var visst innom treningsenteret jeg trener på. En ville ikke bli testet og derfor utestengt. 

Bruker å trene til fast tid, så det er noen bros jeg ser veldig ofte som kan potensielt være urene. Blir interessant å se om en av de mangler :p

 

Hadde et rush hos "oss" for et halvt år siden.

Mange måtte teste. Mange ble tatt. Alle er der fremdeles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var faen ikke lett dette gitt. Posten kunne ikke gjøre noe med de resterende tingene i pakken. Så nå må eg bare håpe Tollvesenet destruerer tingen som var ulovlig, for da, ifølge brevet ble resten av pakken videresendt til meg. Enten det eller så returneres hele pakken til avsender. ?

 

Edit: blir det noe straff for dette? Ante ikke at dette var ulovlig, noe som sikkert ikke betyr noenting men likevel. Bot?

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Antidoping Norge var visst innom treningsenteret jeg trener på. En ville ikke bli testet og derfor utestengt. 

Bruker å trene til fast tid, så det er noen bros jeg ser veldig ofte som kan potensielt være urene. Blir interessant å se om en av de mangler :p

 

 

Hadde et rush hos "oss" for et halvt år siden.

Mange måtte teste. Mange ble tatt. Alle er der fremdeles.

 

Åssen funker dette egentlig? Kommer de inn sivilt og går bort til random personer og sier du er plukket ut så må man bli med inn på dass og pisse?

Lenke til kommentar

Åssen funker dette egentlig? Kommer de inn sivilt og går bort til random personer og sier du er plukket ut så må man bli med inn på dass og pisse?

 

Ja, akkurat slik det var hos "oss".

 

Det kom en hel gjeng med sivilpoliti inn i treningslokalet.

Noen av utøverne var allerede "under lupen" via instagramposter osv...

 

Resten ble plukket ut rent "visuelt" der og da. Det var faktisk noen som måtte kle av seg i garderoben under oppsyn av sivilpoliti, hvor de faktisk ble "klemt på" her og der og på den måten vurdert.

Noen ble tatt på utsiden og fikk med seg en betjent hjem som rotet i skap og skuffer etter "brukerutstyr".

 

Personlig var jeg ikke der disse dagene da dette inntraff, ellers hadde jeg garantert blitt plukket ut :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, akkurat slik det var hos "oss".

 

Det kom en hel gjeng med sivilpoliti inn i treningslokalet.

Noen av utøverne var allerede "under lupen" via instagramposter osv...

 

Resten ble plukket ut rent "visuelt" der og da. Det var faktisk noen som måtte kle av seg i garderoben under oppsyn av sivilpoliti, hvor de faktisk ble "klemt på" her og der og på den måten vurdert.

Noen ble tatt på utsiden og fikk med seg en betjent hjem som rotet i skap og skuffer etter "brukerutstyr".

 

Personlig var jeg ikke der disse dagene da dette inntraff, ellers hadde jeg garantert blitt plukket ut :rofl:

Politifolk med en gratisbachelor skal vurdere fysiologi? Og det endatil ved å synse ved å kjenne på muskler?  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva slags utdannelse disse har skal jeg ikke uttale meg om, men det var visstnok (og natuligvis) helt latterlig det der..

De må jo ha vært ansatte i politiet hvis de hadde anledning til å bli med noen hjem. Men jeg skjønner ærligtalt ikke greia. Hadde ikke funnet meg i å bli «kjent på». De må jo ffs. kunne ta urinprøver, noe annet er jo bare latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, Ble plutselig ikk då vanskelig å se hvor div brukere ligger i sjøen i forhold til deres syn på bruk av ulovlige dopingmidler.

 

Forøvrig kan vel stikkprøve like enkelt tas av bestemor på 80 som en politibetjet vel, mn er vel lettere att politiet med den makt de har gjør det kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moden respons. :)

 

Edit: ikke sarkasme. Når jeg leste det tenkte jeg: «hmm, fornuftig svar.» Valgte deretter å dele det. ;)

 

 

De må jo ha vært ansatte i politiet hvis de hadde anledning til å bli med noen hjem. Men jeg skjønner ærligtalt ikke greia. Hadde ikke funnet meg i å bli «kjent på». De må jo ffs. kunne ta urinprøver, noe annet er jo bare latterlig.

 

Ja det var helt merkelig opplegg..

Pratet med en av de som ble "tatt på" om saken senest i forrige uke....Vi skratta og lo av det, flåset av at det ville vært ok om det var en av politidamene som utførte "kjenningen".. :tease:

 

Han ble forøvrig tatt så det sang. Husransakelse hvor de fant "utstyr" i skapet hans.

 

Ja jeg og tenker at disse er fullt utdannede politifolk som har gått over til sivilpolititjenesten.

De fikk jo tross alt "rett" i sine betraktninger da, og det skal man ikke skyve under en stol.

Det er kun èn jeg hørte om som måtte levere blodprøve som fikk et brev 2 uker senere hvor det stod at han var renvasket.

Lenke til kommentar

Doping er ugunstig i alle sammenhenger. Om dere leser noe annet ut av det jeg skriver så har dere god fantasi... :lol:

 

Nå er det slik at politi ikke har noen som helst utdannelse i fysiologi eller kompetanse på området. Og så skal de være de som vurderer om en person bruker ulovlige midler? Nuvel... Brukerutstyr som f.eks kanyler, sprøyter og ellers materiale er ikke engang reseptbelagt. Vet ikke helt hva slags hjemmel de skal ha for å kunne bruke funn av det de anser som brukerutstyr til noe som helst juridisk. Det virker mer som sysselsetting av personell som ikke er brukendes til annet enn trakassering.

 

Meg bekjent finnes ingen sivilpolititjeneste. Er det noe nytt?

Endret av Dufen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...