Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

God søndag! Senk skuldrene og slapp av, jeg kommer med redningen som alle har ventet på. Her er treningstipsene til småripset som for tiden er mest lest på blogg.no

 

~video~

 

Ta gjerne frem pen og papir så dere er klar til å notere gullkornene som kommer på rekke og rad her.

Haha, jeg så faktisk på denne i går :p Knebøyteknikken hennes ser ikke bra ut, man ser det til og med forfra.

Jeg så treningsvideo og tenkte at man kanskje skulle få se noen øvelser, men hun tar vel ca en halv knebøy og en halv superman.

 

Edit: Alle kan forbedre seg, og jeg syns man skal være forsiktig med å legge ut treningstips når man har så mange unge lesere og teknikken ikke akkurat er veldig bra.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var MENN før, ikke små drittunger som har panneband til å holde på frisyren og kjører hver sin Audi TT i henholdsvis knalloransje og turkis. Ja det er faktisk to spiller på TIL som gjør akkurat det...

Du finn fort eit utval liknande karakterar på eit treningssenter som er meir opptatt av å visa seg fram enn å løfta.

 

Så lenge dei kan spela fotball bryr eg meg ikkje.

Lenke til kommentar

Du kaller fotball homsesport? For min del er fotball alt annet enn homo, og de som ikke følger det er enten så homo at de ikke forstår seg på temaet, eller har så sære interesser (fjellet f.eks) at de ikke forstår hvor fantastisk fotball er.

 

Liker kommentaren her om benken på lilleguttlaget. Unger som blir med i tidlig alder fordi alle er med, er rævva dårlig, og begynner stort hat mot fotballen fordi de er elendige selv. Hei, Doofen. "Kjærringer som springer rundt". Er vel muligens det du var en gang i tiden?

 

Tror ikke jeg gidder finne mer dritt å si til deg. Kanskje hvis du svarer og får med deg resten av fotballhaterne/"treningstråd-vennene" dine. I dag er det United-Chelsea blant annet. Du får kose deg på fjellet imens.

MAD PIC

Riktig. Veldig mad. Idioter som ikke forstår seg på fotball skal settes på plass. Finnes ikke verre enn folk som er selvutnevnt fotball-hatere av diverse grunner.

 

Så du mener alle må like fotball? Jeg er også en fotballhater, mest pga jeg syns det er fantastisk kjedelig. :)

Lenke til kommentar
Riktig. Veldig mad. Idioter som ikke forstår seg på fotball skal settes på plass. Finnes ikke verre enn folk som er selvutnevnt fotball-hatere av diverse grunner.

Øøøøøøø HÆ?

 

Fotball er et fantastisk spill, det er de spillerne som spiller spillet nå for tiden som ødelegger det...

 

Digger forøvrig at landslaget var på byen fire dager før en kamp, det viser at de faktisk ikke ser på fotball som om det står om liv...

 

Jeg må nesten ta litt selvkritikk, jeg liker faktisk John Arne Riise og John Carew... Sms til masse damer for å seg høne, og Carew som flyr over det han ser... WIN! :thumbup:

Lenke til kommentar

God søndag! Senk skuldrene og slapp av, jeg kommer med redningen som alle har ventet på. Her er treningstipsene til småripset som for tiden er mest lest på blogg.no

 

http://youtu.be/Dhrmgz_ztlU

 

Ta gjerne frem pen og papir så dere er klar til å notere gullkornene som kommer på rekke og rad her.

 

Hjelpe meg.. Tror det er de dårligste treningstipsene jeg noen gang har hørt.

 

 

"Ta sideplanken, det tar bort sideflesket!"

"Æ har itj trænt mæ til store puppa, de e bare nåkka æ har..."

"Legg bøker på magen! Da får man definerte magemuskler"

 

Tulling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...