Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte på en fantastisk karakter på trening i går. Sparket en stol bortover gulvet da han skulle flytte på den, skjøv vektskivene av olympiastanga slik at de smalt i gulvet, tilnærmet slapp håndtaket etter konsentrisk fase på siste repp i kabelroing slik at vektene gikk ned med et smell og toppet hele saken med imponerende skyggeboksing forran speilene mellom settene.

 

For en kul fyr! :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ALLTID '' Jeg har en kneskade så kan ikke ta knebøy'' når jeg spør gutter som går/har gått på fotball om de kjører knebøy? Får nesten alle som spiller fotball kneskader?

Alle som spiller fotball er noen fittetryner som er mer opptatt av frisyren enn spillet så ja...

 

De eneste unntakene jeg er villig til å la passere som menn på fotballbanen er Vinnie Jones og Eric Cantona, men de spiller jo ikke lengre...

Lukter benkesliter på lilleguttlaget.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ALLTID '' Jeg har en kneskade så kan ikke ta knebøy'' når jeg spør gutter som går/har gått på fotball om de kjører knebøy? Får nesten alle som spiller fotball kneskader?

Alle som spiller fotball er noen fittetryner som er mer opptatt av frisyren enn spillet så ja...

 

De eneste unntakene jeg er villig til å la passere som menn på fotballbanen er Vinnie Jones og Eric Cantona, men de spiller jo ikke lengre...

Lukter benkesliter på lilleguttlaget.

Jeg spilte faktisk på et sånt lag, men det var så kjedelig at jeg brukte å lage sandhauger på banen i stedet for å spille... :p

 

Hvor gøy er det liksom å løpe etter en ball, jeg fant og finner det det mye mer morsomt å være på fjellet sammens med kompiser på fiske eller jakttur...

Lenke til kommentar

Hvor gøy er det å løfte metall opp og ned? Alt kan høres fryktelig kjedelig ut om man suger ut essensen av det og presenterer det på en lite fordelaktig måte.

 

Jeg sier ikke at alle må like fotball for gjør ikke du det så har jeg ca. 5-600 millioner andre mennesker å spille det med, men å si at alle fotballspillere er fitter med fancy frisyre er bare 20110128203738!Trollface.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er min personlige mening ;)

 

Det var mye kulere før med George Best dritings på banen og Paul Gascoine til å lage nyheter om enda hardere fester uttafor banen... Myggen som røkte en 20pakning om dagen og drakk en sekser om kvelden, Bjarte Flem som sto i mål med sneipen i munnviken og slike ting...

 

Det var MENN før, ikke små drittunger som har panneband til å holde på frisyren og kjører hver sin Audi TT i henholdsvis knalloransje og turkis. Ja det er faktisk to spiller på TIL som gjør akkurat det...

Lenke til kommentar

Nei, det er min personlige mening ;)

 

Det var mye kulere før med George Best dritings på banen og Paul Gascoine til å lage nyheter om enda hardere fester uttafor banen... Myggen som røkte en 20pakning om dagen og drakk en sekser om kvelden, Bjarte Flem som sto i mål med sneipen i munnviken og slike ting...

 

Det var MENN før, ikke små drittunger som har panneband til å holde på frisyren og kjører hver sin Audi TT i henholdsvis knalloransje og turkis. Ja det er faktisk to spiller på TIL som gjør akkurat det...

 

Tror bare du er litt sjalu jeg! :p

Lenke til kommentar

Du kaller fotball homsesport? For min del er fotball alt annet enn homo, og de som ikke følger det er enten så homo at de ikke forstår seg på temaet, eller har så sære interesser (fjellet f.eks) at de ikke forstår hvor fantastisk fotball er.

 

Liker kommentaren her om benken på lilleguttlaget. Unger som blir med i tidlig alder fordi alle er med, er rævva dårlig, og begynner stort hat mot fotballen fordi de er elendige selv. Hei, Doofen. "Kjærringer som springer rundt". Er vel muligens det du var en gang i tiden?

 

Tror ikke jeg gidder finne mer dritt å si til deg. Kanskje hvis du svarer og får med deg resten av fotballhaterne/"treningstråd-vennene" dine. I dag er det United-Chelsea blant annet. Du får kose deg på fjellet imens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kaller fotball homsesport? For min del er fotball alt annet enn homo, og de som ikke følger det er enten så homo at de ikke forstår seg på temaet, eller har så sære interesser (fjellet f.eks) at de ikke forstår hvor fantastisk fotball er.

 

Liker kommentaren her om benken på lilleguttlaget. Unger som blir med i tidlig alder fordi alle er med, er rævva dårlig, og begynner stort hat mot fotballen fordi de er elendige selv. Hei, Doofen. "Kjærringer som springer rundt". Er vel muligens det du var en gang i tiden?

 

Tror ikke jeg gidder finne mer dritt å si til deg. Kanskje hvis du svarer og får med deg resten av fotballhaterne/"treningstråd-vennene" dine. I dag er det United-Chelsea blant annet. Du får kose deg på fjellet imens.

 

tumblr_lj7ruvtBNJ1qay9r2o1_400.gif

Lenke til kommentar

Du kaller fotball homsesport? For min del er fotball alt annet enn homo, og de som ikke følger det er enten så homo at de ikke forstår seg på temaet, eller har så sære interesser (fjellet f.eks) at de ikke forstår hvor fantastisk fotball er.

 

Liker kommentaren her om benken på lilleguttlaget. Unger som blir med i tidlig alder fordi alle er med, er rævva dårlig, og begynner stort hat mot fotballen fordi de er elendige selv. Hei, Doofen. "Kjærringer som springer rundt". Er vel muligens det du var en gang i tiden?

 

Tror ikke jeg gidder finne mer dritt å si til deg. Kanskje hvis du svarer og får med deg resten av fotballhaterne/"treningstråd-vennene" dine. I dag er det United-Chelsea blant annet. Du får kose deg på fjellet imens.

MAD PIC

Riktig. Veldig mad. Idioter som ikke forstår seg på fotball skal settes på plass. Finnes ikke verre enn folk som er selvutnevnt fotball-hatere av diverse grunner.

Endret av Vamos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kaller fotball homsesport? For min del er fotball alt annet enn homo, og de som ikke følger det er enten så homo at de ikke forstår seg på temaet, eller har så sære interesser (fjellet f.eks) at de ikke forstår hvor fantastisk fotball er.

 

Liker kommentaren her om benken på lilleguttlaget. Unger som blir med i tidlig alder fordi alle er med, er rævva dårlig, og begynner stort hat mot fotballen fordi de er elendige selv. Hei, Doofen. "Kjærringer som springer rundt". Er vel muligens det du var en gang i tiden?

 

Tror ikke jeg gidder finne mer dritt å si til deg. Kanskje hvis du svarer og får med deg resten av fotballhaterne/"treningstråd-vennene" dine. I dag er det United-Chelsea blant annet. Du får kose deg på fjellet imens.

19764-mad.jpg

 

Bawwwwwwwwwww. Too late. :(

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...