Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt med linking til det bildet der! :p

Jeg ser tross alt ikke alltid ut som en retard!

Sorry for OT men det er i rent selvforsvar. Vil heller bli husket sånn, for å være helt ærlig haha.

 

Øyh, og uansett om jeg så ut som jeg gjør på det bildet der så hadde jeg ikke hatt verdens laveste standard uansett! ;)

 

http://img821.imageshack.us/img821/228/p1050121j.jpg

 

Lurer på å prøve RYP.

Endret av Juliess
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har et par spørsmål til dere når det gjelder kosthold. Jeg så nylig på et par videoer av Scooby når det gjaldt bulking. Det han sier er veldig riktig og jeg føler det meste er pålitelig, men det er noe han nevner som jeg lurer litt på. Han viser bla. hvor utrolig smart det er å spise mye bønner. Du får mye proteiner for lite penger. Har inntil nylig begynt å like bønner, så jeg vurderer å blande dette mer inn i kostholdet mitt. Hvordan kan jeg gjøre dette? Mange av dere som spiser egg og bøner til frokost eller har det sammen med noe annet? Setter veldig stor pris på tips til retter. I den andre videoen snakker han om sin værste fiende. Eggeplommen. Han mener den er så ille at man skulle tro han pratet om djevelen? Er den virkelig det? Jeg bor i en familie, hvor jeg er avhengig av mine foreldres innkjøp og penger. Har opplevd at de har blitt sure over at jeg kaster plommene til tider og mener jeg sløser penger på dette. Det er forståelig, men hva er egentlig sannheten? Er plommene så grusome som han skal ha det til?

Lenke til kommentar

Slutt med linking til det bildet der! :p

Jeg ser tross alt ikke alltid ut som en retard!

Sorry for OT men det er i rent selvforsvar. Vil heller bli husket sånn, for å være helt ærlig haha.

 

Øyh, og uansett om jeg så ut som jeg gjør på det bildet der så hadde jeg ikke hatt verdens laveste standard uansett! ;)

 

http://img821.imageshack.us/img821/228/p1050121j.jpg

 

Lurer på å prøve RYP.

 

tror jeg kjenner han karen der! Er det Gunnar fra Hurum?

Lenke til kommentar

I den andre videoen snakker han om sin værste fiende. Eggeplommen. Han mener den er så ille at man skulle tro han pratet om djevelen? Er den virkelig det? Jeg bor i en familie, hvor jeg er avhengig av mine foreldres innkjøp og penger. Har opplevd at de har blitt sure over at jeg kaster plommene til tider og mener jeg sløser penger på dette. Det er forståelig, men hva er egentlig sannheten? Er plommene så grusome som han skal ha det til?

Det er tull og tøys.

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål til dere når det gjelder kosthold. Jeg så nylig på et par videoer av Scooby når det gjaldt bulking. Det han sier er veldig riktig og jeg føler det meste er pålitelig, men det er noe han nevner som jeg lurer litt på. Han viser bla. hvor utrolig smart det er å spise mye bønner. Du får mye proteiner for lite penger. Har inntil nylig begynt å like bønner, så jeg vurderer å blande dette mer inn i kostholdet mitt. Hvordan kan jeg gjøre dette? Mange av dere som spiser egg og bøner til frokost eller har det sammen med noe annet? Setter veldig stor pris på tips til retter. I den andre videoen snakker han om sin værste fiende. Eggeplommen. Han mener den er så ille at man skulle tro han pratet om djevelen? Er den virkelig det? Jeg bor i en familie, hvor jeg er avhengig av mine foreldres innkjøp og penger. Har opplevd at de har blitt sure over at jeg kaster plommene til tider og mener jeg sløser penger på dette. Det er forståelig, men hva er egentlig sannheten? Er plommene så grusome som han skal ha det til?

 

Jeg ville vært veldig skeptisk til det meste som kommer fra Scooby.

 

Det er bare bra å spise eggeplommen. Eggeplommen inneholder fett og vitaminer som kroppen trenger. Det er sant at mesteparten av proteinene i egg kommer fra det hvite, men kroppen lever ikke på proteiner alene. Spis masse egg; plomme og det hele ;).

 

Angående frokost:

Jeg har en litt spesiell filosofi når det gjelder mat. Jeg spiser kun god mat i helgene, for da kan jeg ta meg god tid til å lage et skikkelig bra måltid som smaker prima. Resten av uka spiser jeg ene og alene for å få i meg næring. I mine øyne skal ikke mat alltid smake godt. Det er den psykologien som er med å bidrar til at folk blir så feite.

 

Mitt tips til deg er å leve på egg, bønner og annen sunn og rask mat og glede deg til helga når du kan kose deg med noe skikkelig god mat :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...