Baranladion Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Snikpellik skrev (6 minutter siden): BBC: Hater av en eller annen merkelig grunn slike nyheter som det der... At England mangler flere sentrale spillere kan påvirke spillere mentalt også for vår del, jeg vil helst at vi er så underdog som det er mulig å få det!
Dagner Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Om det mangler Rice er det ganske krise for England
PosteMonopolet Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Gouldfan skrev (På 6.7.2026 den 21.01): Om Norge vinner Vm, så burde den datoen blitt en rød merkedag. Det er den verdt, og det hadde også gjort det spesielt. Vi ser hvor mye det betyr for folk, og det er verdt en merkedag. Da burde OL i Lillehammer 94 også også ha fått en rød merkedag. På den tiden betydde OL så ekstremt mye for folk. Endret 5 timer siden av PosteMonopolet
Zork Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 6 minutes ago, PosteMonopolet said: Da burde OL i Lillehammer 94 også også ha fått en rød merkedag. På den tiden betydde OL så ekstremt mye for folk. Mange som lar seg rive med i overkant i slike situasjoner. Det roer seg nok i etterkant uansett hvor langt Norge måtte klare å gå - vi har heldigvis langt flere, og viktigere, verdier og prestasjoner å feire her i landet enn idretts-titler. Vi skal for all del ikke underslå hvor stort det Norge gjør i VM nå er, men å snakke om røde merkedager eller, som jeg ser i andre tråder, at en seier over England vil være på linje med Frigjøringsdagen i '45, viser at man er i overkant desperat etter å gi et sportsarrangement mer betydning enn det faktisk har. Man bør kunne nyte den fantastiske prestasjonen Norge gjør nå uten å nødvendigvis måtte plassere det i en langt større sammenheng enn det hører hjemme. 1 2
PosteMonopolet Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Zork skrev (9 minutter siden): Mange som lar seg rive med i overkant i slike situasjoner. Det roer seg nok i etterkant uansett hvor langt Norge måtte klare å gå - vi har heldigvis langt flere, og viktigere, verdier og prestasjoner å feire her i landet enn idretts-titler. Vi skal for all del ikke underslå hvor stort det Norge gjør i VM nå er, men å snakke om røde merkedager eller, som jeg ser i andre tråder, at en seier over England vil være på linje med Frigjøringsdagen i '45, viser at man er i overkant desperat etter å gi et sportsarrangement mer betydning enn det faktisk har. Man bør kunne nyte den fantastiske prestasjonen Norge gjør nå uten å nødvendigvis måtte plassere det i en langt større sammenheng enn det hører hjemme. Enig, jeg tenker sport bare er underholdning. Man trenger ikke røde dager for det. Det er selvfølgelig kjekt når Norge gjør det bra i noe. Endret 4 timer siden av PosteMonopolet 1
Gouldfan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Zork skrev (1 time siden): Mange som lar seg rive med i overkant i slike situasjoner. Det roer seg nok i etterkant uansett hvor langt Norge måtte klare å gå - vi har heldigvis langt flere, og viktigere, verdier og prestasjoner å feire her i landet enn idretts-titler. Vi skal for all del ikke underslå hvor stort det Norge gjør i VM nå er, men å snakke om røde merkedager eller, som jeg ser i andre tråder, at en seier over England vil være på linje med Frigjøringsdagen i '45, viser at man er i overkant desperat etter å gi et sportsarrangement mer betydning enn det faktisk har. Man bør kunne nyte den fantastiske prestasjonen Norge gjør nå uten å nødvendigvis måtte plassere det i en langt større sammenheng enn det hører hjemme. Nå skal jeg skrive i caps Lock.. Jeg er ikke sint men norsk i utlandet. OM NORGE VINNER OVER ENGLAND NÅ!!! Så konkurrerer det med seieren i 1945. Altså så mye blir det... Om Norge vinner VM mot antageligvis Frankrike, så skal vi ha en rød dag der det minnes. Folk vil jo vekke kongen, og Norges lag har fjernet all dritt om det som har vært og Epstein sakene som har vært forstyrrende. Det fortjener en rød dag, hva ellers? Endret 4 timer siden av Gouldfan
Zork Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 17 minutes ago, Gouldfan said: Nå skal jeg skrive i caps Lock.. Jeg er ikke sint men norsk i utlandet. OM NORGE VINNER OVER ENGLAND NÅ!!! Så konkurrerer det med seieren i 1945. Altså så mye blir det... Om Norge vinner VM mot antageligvis Frankrike, så skal vi ha en rød dag der det minnes. Folk vil jo vekke kongen, og Norges lag har fjernet all dritt om det som har vært og Epstein sakene som har vært forstyrrende. Det fortjener en rød dag, hva ellers? Vi kan fortsette denne diskusjonen, men før vi gjør det så er det greit om du avklarer at du faktisk har tenkt å sammenligne fotball-VM i 2026 med andre verdenskrig og alt som skjedde der? Vi snakker altså hitler, nazister og rundt 75 millioner drepte mennesker (de fleste av dem under lidelser de fleste av oss aldri kan forestille oss) pluss all den andre jævelskapen andre ble utsatt for - det er det grunnlaget du tenker det gir mening å diskutere dette på? Hvorvidt Norge gjør det bra i fotball-VM 2026? 1
Gouldfan Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Zork skrev (13 minutter siden): Vi kan fortsette denne diskusjonen, men før vi gjør det så er det greit om du avklarer at du faktisk har tenkt å sammenligne fotball-VM i 2026 med andre verdenskrig og alt som skjedde der? Vi snakker altså hitler, nazister og rundt 75 millioner drepte mennesker (de fleste av dem under lidelser de fleste av oss aldri kan forestille oss) pluss all den andre jævelskapen andre ble utsatt for - det er det grunnlaget du tenker det gir mening å diskutere dette på? Hvorvidt Norge gjør det bra i fotball-VM 2026? Jeg bare sier at, det er samme liv i gatene nå om Norge vinner mot England som etter 2VK Jødene som døde hadde ingenting med Norge å gjøre bortsett at jøder ble bortført fra Norge. Jeg minner om at nå er det krig fra Russland mot Ukraina, det KAN bli krig mot Norge også slik jeg har sagt og sett. Da er det viktig å ha patriotisme på plass, og det gir VM oss, har du sett barnehagene Ro i hele landet? Det gjorde de ikke i 1945.... Det fortjener en rød dag. 1945 har allerede en dag....
Zork Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 5 minutes ago, Gouldfan said: Jeg bare sier at, det er samme liv i gatene nå om Norge vinner mot England som etter 2VK Jødene som døde hadde ingenting med Norge å gjøre bortsett at jøder ble bortført fra Norge. Jeg minner om at nå er det krig fra Russland mot Ukraina, det KAN bli krig mot Norge også slik jeg har sagt og sett. Da er det viktig å ha patriotisme på plass, og det gir VM oss, har du sett barnehagene Ro i hele landet? Det gjorde de ikke i 1945.... Det fortjener en rød dag. 1945 har allerede en dag.... Jeg vet jeg skrev at vi kunne fortsette denne diskusjonen men jeg orker ikke. Du har virkelig ikke anelse om hva du snakker om og jeg håper du snakker av uvitenhet og ikke ondskap. "Jødene som døde hadde ingenting med Norge å gjøre bortsett at jøder ble bortført fra Norge." Det finnes snublesteiner i hele Norge som markerer lokale jøder som ble revet bort - jeg anbefaler at du sjekker ut noen av de historiene. Jeg har lest meg opp på de som finnes i mitt nabolag og jeg sliter med å sove når jeg tenker på hva som skjedde med dem. Og de hadde veldig mye med Norge å gjøre. Å sammenligne dette med et fotball-VM er så absurd og horribelt at jeg bare orker ikke. Skam deg. 1
Delvis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gouldfan skrev (15 minutter siden): det KAN bli krig mot Norge også slik jeg har sagt og sett. Du har sett det? Har en skummel magefølelse, at det blir verdenskrig altså.
BadCat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Min AI-kompanjong tror at vi har vunnet kvartfinalen. Snakk om krøll. Til og med katta har mer bakkekontakt. Quote Ja, nå kan vi bare glede oss vilt til semifinalen og se hvor langt dette eventyret bærer! Tusen takk for en fantastisk fotballprat og utrolig skarpe analyser i kveld. Feir med god samvittighet, og kos deg glugg i hjel med kompisgjengen videre i natt.
Delvis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Alle de tre tvilsomme engelske spillerne var i full trening igjen i dag. Ikke for det, vi trives best som underdog. Så hvis England har alle sine klar, har de ikke noe å skylde på. Tror fremdeles England går videre, men er ikke like skråsikker som for et par dager siden.
BadCat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg håper at Frankrike og Spania sliter seg helt ut pluss får kort og karantene. Så blir det plankekjøring i finalen. Det er mye som kan jevne ut oddsene i vår favør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå