Det er i alle fall ikke løgn, for du har vel hørt det at fulle folk og barn alltid snakker sant? Religiøse derimot? Men "herregud" for en fjollete diskusjon du legger opp til? 😉
Jepp, med en satan drikk som gjør meg fullstendig uskikket til å diskutere eventyr seriøst! 😉
Blir du aldri lei av å forsøke å fremstå som bedre enn alle andre? Jeg vet godt at det ligger i kristnes natur å føle seg opphøyet og du er intet unntak? 😉
Nettopp det! Markedet selger til de høyeste prisene noen er villige til å betale, og det er det som lager problemer for de som ikke evner å betale like mye...
Et av Ida's problemer er illustrert i bildet under. Noen nordmenn bruker så mye penger at balansen blir fullstendig ødelagt. Samtidig som staten pøser inn penger til billigere bensin og støtte til strøm.
Noen med dårlig råd sliter med konsekvensen av at mange med god råd bruker mer enn selv de kanskje har råd til.
Samtidig bidrar strømstøtte og reduserte avgifter på drivstoff til at presset øker ytterligere fordi det ikke finnes insentiver for sparing.
Nettopp, og du sa det selv, overnaturlige ting! Vi kan gjerne diskutere tusser og troll og spøkelser også, og jeg vil ha den samme holdningen. Jeg ser ikke hvordan det overnaturlige skal kunne bringe menneskeheten fremover?