Fatninja Skrevet i går, 21:07 Skrevet i går, 21:07 On 11/5/2025 at 7:17 PM, otnokes said: Geofencing høres ut som en perfekt løsning. Hvis man ikke klarer å se noen problemer med Geofencing, så har jeg gode nyheter. Chatgtp med flere er gode på å komme med tilbakemeldinger om du spør om dette er en perfekt løsning. Nå skal jeg ikke dumpe en (veldig) lang liste med innvendinger her, men det er ikke en perfekt løsning. Jeg kjører bil med soft geofencing og det er mye feil og mangler i systemet. Å gi myndighetene enda mer makt over folk er erfaringsmessig ekstremt dumt. Det blir alltid misbrukt. 3 1
Snylter Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 20 hours ago, HF- said: Nye biler piper når du kjører over fartsgrensa. Du kan skru det av, men dette må gjerast kvar gang du starter bilen. Heldigvis en smal sak å reparere på de fleste nyere biler.
geir__hk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 5 hours ago, Snylter said: Heldigvis en smal sak å reparere på de fleste nyere biler. Tinnitus maximus, permanent. Ja, det er vel bare rett og rimelig at pasienter som har er diagnosert med lidelsen skal slippe å lide alene. Forutsatt at poenget ble "missforstått"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå