Vokteren Skrevet i går, 05:16 Skrevet i går, 05:16 Vokteren skrev (På 16.7.2026 den 8.01): Argentinas motivasjonsfaktor nr. 1, særlig mot England. Tviler på at det spanske kolonistyret vil ha like stor kraft. https://snl.no/Argentinas_historie_før_2000 Holder derfor en knapp på Spania i finalen. Spania vant som forventet. Mye vakkert pasningsspill, men altfor mange svake spanske avslutninger og et Argentina som ikke klarte å skape noe. Fotballen vant til slutt da Trump ble buet ut…. 1
AndersT2 Skrevet i går, 05:57 Skrevet i går, 05:57 Reg2000 skrev (9 timer siden): Vi trengte virkelig ikke et halftimeshow, men Bieber var bedre enn disse random barna som synger surt. Du tenkte ikke over at ungene hørtes ut som de sang "surt" fordi de faktisk sang live, i forhold til Madonna (Har ikke kunne synge live på minst 30 år), BTS og Shakira som alle mimet? Bieber som jeg er ingen fan av, var vel eneste som faktisk virket som sang live. Men ellers helt bortkastet show. Tror jeg aldri har sett ett mer kleint smil enn Ronaldo hadde, var som å se Arnolds Terminator prøve å smile i lang versjonen av Terminator 2. Skulle trodd han aldri hadde vært på TV før, og fått beskjed om å passe på å smile, var nesten like fake som Madonnas miming. 1
Kjøleskap Skrevet i går, 07:20 Skrevet i går, 07:20 Det pauseshowet er noe av det pinligste jeg har sett. Er det sånn det pleier å være under superbowl også? Bare middelmådige kjendisopptredener?
Vokteren Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Kjøleskap skrev (12 minutter siden): Det pauseshowet er noe av det pinligste jeg har sett. Er det sånn det pleier å være under superbowl også? Bare middelmådige kjendisopptredener? En middelaldrende Madonna og en blek Justin Bieber er ikke akkurat det man forbinder med fotball…. 1
skaftetryne32 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden På tide å legge ned fifa og uefa og starte noe nytt å rent å regulert, fotballen er blitt altfor korrupt, 27 minutter med pause i en offisiell kamp, det er sabotasje av fotballen, prisene er kriminelle, vann pauser er greit, om det er varmt, men ikke når det er kun ment for reklame, jeg håper jeg aldri ser ett VM arrangert i usa igjen, eller av fifa, og i hvert fall ikke i kombinasjon, på mange måter ett av tidenes verste vm dette her. 2
jjkoggan Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vokteren skrev (4 timer siden): En middelaldrende Madonna og en blek Justin Bieber er ikke akkurat det man forbinder med fotball…. Hvem da?
jjkoggan Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Kjøleskap skrev (5 timer siden): Det pauseshowet er noe av det pinligste jeg har sett. Er det sånn det pleier å være under superbowl også? Bare middelmådige kjendisopptredener? Bare middelmådige som Michael Jackson, Diana Ross, Kendrick Lamar, Bad Bunny, Stevie Wonder Noen hater dem, noen elsker dem men ingen klager på pausen i seg selv Endret 18 timer siden av jjkoggan 1
Atib Azzad Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 14 minutes ago, jjkoggan said: Bare middelmådige som Michael Jackson, Diana Ross, Kendrick Lamar, Bad Bunny, Stevie Wonder Noen hater dem, noen elsker dem men ingen klager på pausen i seg selv Halftime showet til Kendrick Lamar var en idrettsprestasjon i seg selv, i tilegg til å være et fantastisk show.
DukeRichelieu Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden jjkoggan skrev (18 minutter siden): Bare middelmådige som Michael Jackson, Diana Ross, Kendrick Lamar, Bad Bunny, Stevie Wonder Noen hater dem, noen elsker dem men ingen klager på pausen i seg selv Du glemte Prince...
DukeRichelieu Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hva skal man gjøre nå når VM er over da? Følger ikke med på fotball til vanlig. Blir lenge å vente på EM. Kanskje jeg må begynne å følge en eller annen liga - enten Eliteserien eller noe i Europa.
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden DukeRichelieu skrev (Akkurat nå): Du glemte Prince... Og mange andre som ødelegger sporten ifølge mange av dere
skaftetryne32 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden jjkoggan skrev (24 minutter siden): Hvem da? jjkoggan skrev (20 minutter siden): noen elsker dem men ingen klager på pausen i seg selv Ikke noe hvem, men hva, og det er 15 minutter med pause, ikke 27, dette var en idrett skandale i mine øyne, en av mange i dette mesterskapet. 1
skaftetryne32 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden jjkoggan skrev (Akkurat nå): Og mange andre som ødelegger sporten ifølge mange av dere Nå lager du stråmenn igjen, absolutt ingen har sagt at Prince eller Wonder ødelegger fotballen. 1
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden DukeRichelieu skrev (1 minutt siden): Hva skal man gjøre nå når VM er over da? Følger ikke med på fotball til vanlig. Blir lenge å vente på EM. Kanskje jeg må begynne å følge en eller annen liga - enten Eliteserien eller noe i Europa. Mls og Messi, Son og Mueller uten underholdende pauser og vannpriser er tilgjengelig
DukeRichelieu Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden jjkoggan skrev (Akkurat nå): Og mange andre som ødelegger sporten ifølge mange av dere Tja... Jeg var vel ikke ytret meg om det enda, men jeg tenker at dette er en amerikanisering av fotball (soccer) og ikke noe vi tradisjonelt har hatt i fotballkamper. Bedre å ha en større åpningsseremoni da om nødvendig. Er ikke bra for spillerne heller med en så lang pause og jeg tipper majoriteten som ser på ønsker å se kampen fortsette etter 15 minutter fremfor en opptreden av Justin Bieber. Uten at det plaget meg personlig spesielt mye, men kunne jeg valgt ville jeg sluppet dette. 1
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden skaftetryne32 skrev (5 minutter siden): Ikke noe hvem, men hva, og det er 15 minutter med pause, ikke 27, dette var en idrett skandale i mine øyne, en av mange i dette mesterskapet. Samme i superbowlen, pausen er lengre og ingen klager på dette faktum
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden skaftetryne32 skrev (7 minutter siden): Nå lager du stråmenn igjen, absolutt ingen har sagt at Prince eller Wonder ødelegger fotballen. Du tok det altfor bokstavelig.
DukeRichelieu Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden jjkoggan skrev (13 minutter siden): Samme i superbowlen, pausen er lengre og ingen klager på dette faktum Super Bowl har vel alltid hatt en lang pause med 'half time show'? Fotball (soccer) er ikke Super Bowl. 1
Rhabagatz Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) 13 hours ago, Cappo said: Hadde ikke Tuchel fått fullstending hjerneblødning når han byttet inn 6 forsvarspillere mot Argentina med over en halv omgang igjen så hadde de vært i finalen og kan nesten garantere at de hadde skapt mer enn Argentina gjorde. Tror allikevel Spania hadde vunnet, men kanskje fått litt flere sjanser imot? Derimot hadde vi vært frarøvet bronsefinalen som var et fyrverkeri av en kamp. Spania var bunnsolide, men Argentina så litt tunge ut. At de har 2 skudd på mål gjennom hele kampen er helt sprøtt, i en finale! Jeg syns også dommeren er litt feig. Ja, han har riktignok allerede vist ut Enzo, men Paredes hadde jo nok av søknader om gult #2. Og om ikke en enkelt situasjon var nok, så hadde han nok forseelser totalt samlet til at fortjente å bli utvist. Og bare Argentina kan finne på å klage på det andre gule kortet til Enzo. Cubarci fikk seg jo en luftetur av dimensjoner og det var et soleklart gult kort. Mye ufyselige spillere på Argentina, men i dag var det Paredes som tok kaka. Spania fikk 10 skudd mot eget mål i løpet av hele turneringen. Jeg ser ikke at England skulle klare å gjøre det spesielt mye bredre enn Portugal, Frankrike eller Argentina. Endret 18 timer siden av Rhabagatz
jjkoggan Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) DukeRichelieu skrev (14 minutter siden): Super Bowl har vel alltid hatt en lang pause med 'half time show'? Fotball (soccer) er ikke Super Bowl. En half time show er ganske vanlige på amerikansk fotballkamper , superbowlens halftime show er dobbelt så lenge enn vanlig og ingen klager på det Tidligere superbowler hadde bare 15 minutter for showene og var ingen stor sak Endret 18 timer siden av jjkoggan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå