Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 hours ago, Dragavon said:

At han kjem til å (mis)bruke presidentmakta til å straffe meiningsmotstandere er eg ikkje i tvil om. Eg håper berre ikkje han beordrer folk drept til slutt.

Det er bare uflaks at demokratene hele tiden faller ut av vinduer i toppetasjene. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutes ago, Mbappe09 said:

Dette er flaut og tragikomisk

Flott at de bruker en japansk tegneseriefigur for å pimpe opp stasi-avdelingen sin. Nintendo er sikkert skikkelig imponert. MAGA-gjengen er for lite med til å skjønne det.

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
Rhabagatz skrev (1 time siden):

Flott at de bruker en japansk tegneseriefigur for å pimpe opp stasi-avdelingen sin. Nintendo er sikkert skikkelig imponert. MAGA-gjengen er for lite med til å skjønne det.

Dette gjør litt vondt for oss som er født på 90-tallet. 

• Liker 3
Skrevet
Rhabagatz skrev (1 time siden):

...

De kunne sikkert fått lov til å bruke Team Rocket, nærmere deres ideologi.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

"USA er forberedt på å innføre nye sanksjoner mot Russland, dersom Putin ikke er interessert i forhandlinger. 

Presidenten rettet i den forbindelse pekefingeren mot Europa. 

- De kjøper olje og gass fra Russland, samtidig som de kjemper mot Russland. Det er flaut for dem, og det var veldig flaut for dem da jeg fant ut av det. Det kan jeg si dere. De må umiddelbart stanse all energihandel med Russland, sa Trump, og la til at han skulle ha møter om dette seinere i dag. 

Trump kom også med kraftig kritikk til andre lands innvandringspolitikk, og anklaget FN for å «finansiere et angrep på vestlige land» gjennom migranter.

- Det er på tide å avslutte det mislykkede eksperimentet med åpne grenser. Dere må avslutte det nå. Jeg er virkelig god på dette. Landene deres er på vei til helvete."

Hva er galt med dette?

Endret av Neptun1
Skrevet
Tussi skrev (1 time siden):

Jeg er på jobb,men så et par minutter, dette er pinlig, virkelig pinlig å se på. Jeg tror folk i salen må holde seg fra å le høyt. Særlig når han snakket om Obama sine flyreiser som var det jeg fikk med meg

Jeg prøver å se for meg talen han ville holdt i Oslo hvis han fikk fredsprisen. :roll:

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
xRun skrev (19 minutter siden):

Jeg prøver å se for meg talen han ville holdt i Oslo hvis han fikk fredsprisen. :roll:

Hahah...ikke tenk på det en gang ! 

Jeg stiller spørsmålstegn ved om den talen til trump overhode er passende i FN. Han skryter uhemmet av seg selv, nevermind løgn- og sannhets-gehalten, og så rakker han ned på FN. Så skravler han videre som om det var et kampanje-rally. Og for meg synes det som han mener han burde lede FN, og andre nasjoner kan allernådigst få være med hvis de følger ham. Jeg lurer på hva verdens ledere fikk ut av dette...

• Liker 3
Skrevet (endret)
Neptun1 skrev (1 time siden):

"USA er forberedt på å innføre nye sanksjoner mot Russland, dersom Putin ikke er interessert i forhandlinger. 

Presidenten rettet i den forbindelse pekefingeren mot Europa. 

- De kjøper olje og gass fra Russland, samtidig som de kjemper mot Russland. Det er flaut for dem, og det var veldig flaut for dem da jeg fant ut av det. Det kan jeg si dere. De må umiddelbart stanse all energihandel med Russland, sa Trump, og la til at han skulle ha møter om dette seinere i dag. 

Hva er galt med dette?

Europa er på god vei mot å kjøpe null olje og gass fra Russland.

Unntakene er Trump-allierte Orban og Fico, som både er de største kundene, de som ønsker å fortsette med dette, og de eneste i EU som er mot å sanksjonere Russland. Det er disse pro-russerne han bør legge press på, ikke de som har vedtatt full stopp og snart har nådd det målet.

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
xRun skrev (48 minutter siden):

Oldefaren hans grunnla Oslo, var det ikke sånn? Alle sier det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...