Gå til innhold

Hva stemmer vi ved kommune -og fylkesvalg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at rikspolitikarane er så mykje framme når det er lokalval. Samstundes anar eg ikkje kva som skil dei ulike partia her i kommunen og fylkestinget.

Hadde det vore stortingsval hadde eg stemt Høgre. Ved kommune- og fylkestingsvalet (Fjaler/Vestland) blir det vel å stemme etter gammal vane (Senterpartiet), Ap eller evt. sofaslitarpartiet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Morromann skrev (17 minutter siden):

Har forhåndsstemt. INP.

INP er vel imot vindkraft og for alt som har med fossil energi å gjere. Er det framtidsretta? Kvifor er ikkje grøn energi viktig for eit parti som er opptekne av industri og næring, iallefall i namnet?

Når det er sagt er det vel desse spørsmåla noko som fyrst og fremst høyrer rikspolitikken til. Dei som går inn for kjernekraft får kanskje mi stemme - om 2 år.

Endret av torbjornen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
torbjornen skrev (På 18.8.2023 den 10.19):

Det irriterer meg at rikspolitikarane er så mykje framme når det er lokalval. Samstundes anar eg ikkje kva som skil dei ulike partia her i kommunen og fylkestinget.

Einig. I kommunevalget er veldig mykje av rikspolitikken heilt borte frå lokalpolitikken. 

Det som eg synes er vanskeleg er at lokalt så er alle partia relativt like i sine satsingsområder, dei vil ha barnehageplassar, eldreomsorg og turvegar. Så på det området spelar det eigentleg ingen rolle om eg stemmer på Frp, Venstre, eller Raudt, alle vil jobbe for slike verdiar som alle er einige i, og ingen vil snakke om korleis dette skal finansierast. 

Eg savnar eit tydelegare politisk standpunkt frå partia her lokalt, og særleg på det som går på økonomistyring dei neste fire åra. Det hjelp ikkje at ein i valgkampen snakkar aldri så mykje om kor mange barnehageplassar som skal opprettast om dei ikkje seier noko om kva som skal ofrast for å finansiere dette. 

Lenke til kommentar

Forhåndsstemt Rødt i Oslo 11. August, ga personsstemme til Thea Borkhus Gabrielsen, men ellers ingen endringer. Stemte også Rødt i bydelsvalget, ga også én personsstemme der til en ung kvinne i bydelen jeg tilhører.

Jeg har også stemt ved kirkevalget. Stemt på Åpen Folkekirke, og gitt personstemme til lederen for lista der, samt to unge mennesker. 

Endret av Gaea
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...