Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

PC til 12999 (15290) 
Barnevogn og bag til 4490 (10999)

Bukser, Gensere og undertøy til 3450 (6900)
Stavmikser sett til 590 (690)
Gaming headsett til 598 (878)
Gaming tastatur til 695 (1245)
Gaming Mus til 349 (599)
Gaming Musmatte til 199 (349)

Total rabatt: 13725 kr Fornøyd med det :)


Venter fortsatt på et godt kjøp av en widescreen G-sync skjerm..

Endret av #Wengerout
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferdig... :xmas:  :lol:    https://www.komplett.no/product/898528/datautstyr/lagring/harddiskerssd/ssd-25/crucial-mx300-2tb-25-ssd?offerId=KOMPLETT-310-898528#   Var 4699,-  helt fantastisk mulighet er ut  .  billigere enn i EU, prisen var som i EU men  uten skatt : https://www.alza.de/crucial-mx300-2tb-d4454657.htm   cca 20eu + fordi billig nokrone :mellow: .  denne 2 TB klassen har ingen konkurranse bare samcung men de er dyre.. så vil veldig vanskelig i fremtiden  få like god pris (i 2tb) 

 

Det var også gode rabatter på hovedkortet X399.. men det jeg recomendere. litt  vente..er dyre fra begynnelsen salg/prod

Selvfølgelig amd thr 1950X  7999,-  ikke amazon pris men bra ))...  For dette pris-ytelsesforholdet vi måtte vente i ti år eller mer ,,tolv,, med intel steinalder tidene..

 

Også en vaskemaskin LG fra 14999 - 9999...stor 12kg vask  .  det var også en sjelden mulighet.. 

 

Det var et par gode rabatter i butikkene. Men mindre enn i fjor. .  

:xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært nede til 279,-.

 

 

Anyhow. Har dere tips til en god pc stol? Jeg vil ikke ha en med gigantisk rumpepute/lenge slik at rumpe og knærne hviler på den. Må gå til sånn lårene, og være rett i ryggen og ikke sånn sige bak.

 

Vet dere om en slik stol?

Jeg kjøpte en dxracer på BF salg i fjor. Bra fornøyd med den, planen var å kunne sove i den som en nødløsning, de få gangene (eller den ene :p) jeg kanskje fortsatt drar på lan. Den er helt ok, var en god oppgradering fra ikea markusen jeg hadde før det. Men - vil høyst anbefale deg å skaffe deg en stol i/med stoff og ikke sånn liksom pvc materiale. Jeg bor i Bergen, og det var rimelig klamt en del ganger i sommer, og vi hadde ikke akkurat 20+ grader hver dag - men de hadde bare pvc modellene på tilbud. Du kan sjekke om maxgaming har den på tilbud enda - er de og netonnet som har dem i norge, sist jeg sjekket. Veldig kjip sak å bestille fra utlandet hvis man ikke får gratis frakt ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...