Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

 

 

rabattkode mellom 5 og 6 på komplett.no: smartfredag

 

gjelder for ordre på over 1000kr :)

 

funker i ca 17 minutter til

For sent nå, men av nysgjerrighet, hva ga den av rabatt?

..hvor pokker bruker man rabattkode hos komplett? Feltet for gavekort?

 

 

Var en hundrings

 

 

Det var ikke rare greiene, de hadde 400,- i rabatt om man brukte over 2000,- for noen uker siden, da slo jeg til på ett Sony Mdr-1000X, betalte med mitt Komplettbank Mastercard og fikk ennda mer rabatt :)

 

Men det kan jo være pga At det er BF.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har den fått dolby vision nå? Leste at oppdateringen var trukket tilbake.

 

Den er bestilt, så håper jo det. Har ikke lest noe om at den ikke har det, men kanskje du kjenner bedre til produktet enn meg.

Kjenner ikke produktet i det hele tatt. Men vurderer den samme. :)

 

Chattet med Komplett, de kunne ikke noe. Spurte så Power, og han tok en sjekk (nok på lg sine sider) og mente på at oppdateringen var der.

Men jeg ser også en anmeldelse på lg.com som sier de ikke har den. Muligens forskjell på regioner, så får stole på Bendik.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke for å være slem, eller frekk.. Men til badet? Har det noe å si? Jeg mener; lite rom med fliser/glassvegg dusjkabinett/badekar.. Hi-fi der liksom? :huh:

Fint å ha musikk når jeg dusjer :)

 

Er det så uvanlig å ha høyttalere på badet?

 

Edit: kanskje kvaliteten du tenker på?

Njaa, er jo greit å ha noe som duger til å spille der også, men det blir jo ikke kjempelyd uansett med den akustikken. Men liker fortsatt å kjøpe noe av i det minste grei kvalitet.

 

 

Ja, var lydkvaliteten jeg trodde du var opptatt av. Jeg skjønner ikke helt hva som skulle klare å gjøre akustikken på et bad levelig, hverken til en hundrings eller en 10 tusen lapp. :p

 

 

Kanskje noe slikt? "for marint bruk". :p

Lenke til kommentar

Har bestilt en tv og en pc skjerm hos komplett nå, etter jeg bestilte så jeg at tv'en ikke kommer på lager før slutten av desember. Det er ikke krise for meg, men ville gjerne ha skjermen tidligere, men pga at jeg har betalt med kredittkort så kunne de vist ikke gjøre noe med det? Er ikke noe videre krise det heller, men unødvendig tungvint at jeg nå må bestille skjermen fra en annen butikk for å så returnere skjermen fra komplett når jeg får den  :huh:

 

EDIT: Tror chat operatøren hadde litt mye å gjøre, han kunne slette skjermen fra ordren likevell så jeg slipper å sende den tilbake. Chat operatøren kunne heller ikke gi gratis frakt på en ny ordre, så da bestiller jeg skjermen hos elkjøp istede til samme pris, men med gratis frakt

Endret av Joraun
Lenke til kommentar

Fikk meg I5 8600K, Asus ROG Strix Z370-E og HyperX Predator 3000MHz 16GB ram fra Elkjøp for 5195 kr, pakket og sendt i dag. Fornøyd med en rimelig oppgradering av pc-en, tilsvarende pris fra Komplett ville vært ca. 7500 og ikke på lager før i desember.

 

Også fornøyd med Intono DAB+ til 400 kr fra Coop nedsatt fra 1300 kr, og Steam Link + 2 Steam Controllere for 1150 kr fra Maxgaming. Også begge disse kjøpene ble pakket og sendt i dag.

 

Er litt mer usikker på om jeg sitter igjen med bismak av LG 55C7V-kjøpet, var og tittet på den i butikken og synes at B7V faktisk ser stiligere ut. Og ble uansett ikke imponert over bildet, mulig det var dårlig kilde på demosignalet, virket grøtete/pikselert til tider. Bestilte levering 2 uker frem i tid for å få det på kveldstid og gratis, så har heldigvis litt tid til å vurdere en ev. avbestilling.

Lenke til kommentar

Fikk meg I5 8600K, Asus ROG Strix Z370-E og HyperX Predator 3000MHz 16GB ram fra Elkjøp for 5195 kr, pakket og sendt i dag. Fornøyd med en rimelig oppgradering av pc-en, tilsvarende pris fra Komplett ville vært ca. 7500 og ikke på lager før i desember.

 

Også fornøyd med Intono DAB+ til 400 kr fra Coop nedsatt fra 1300 kr, og Steam Link + 2 Steam Controllere for 1150 kr fra Maxgaming. Også begge disse kjøpene ble pakket og sendt i dag.

 

Er litt mer usikker på om jeg sitter igjen med bismak av LG 55C7V-kjøpet, var og tittet på den i butikken og synes at B7V faktisk ser stiligere ut. Og ble uansett ikke imponert over bildet, mulig det var dårlig kilde på demosignalet, virket grøtete/pikselert til tider. Bestilte levering 2 uker frem i tid for å få det på kveldstid og gratis, så har heldigvis litt tid til å vurdere en ev. avbestilling.

 

Jeg bestemte meg for å gi denne mini video prosessoren en sjanse. Har veldig god erfaring med DVDO fra "gamle dager". Så denne skal på mellom Get boksen og TV'en. :)

 

Ellers litt dumt du ikke fortalte at du var på jakt etter steam kontrollere. Det kjøpte jeg på game.co.uk i fjor. 30 GBP med case, og inkludert frakt, gjorde det mva fritt inn til Norge. De hadde tilbudet i år også, men er utsolgt nå..  :hm:

 

Edit: Kjøpte link'en også i fjor... For 20 GBP.. :D

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Slippes tilbudene på CDON hver time eller offentliggjøres de bare hver time? Jeg ser de har sluppet Office 365 som tilbud nå for noen timer siden, men jeg kjøpte til den prisen i natt...

De kommer hver time, og blir værende så lenge de ikke blir utsolgt da. 

 

Men ser de selger en office versjon som er svensk? 

Lenke til kommentar

Ja, var lydkvaliteten jeg trodde du var opptatt av. Jeg skjønner ikke helt hva som skulle klare å gjøre akustikken på et bad levelig, hverken til en hundrings eller en 10 tusen lapp. :p

Tja, er jo greit å ikke ha søppel når jeg først skal ha nye, de jeg har nå er på grensen av hva de takler når jeg spiller normalt høyt, litt opp så kommer det ulyder.

Antagelig funker "alt", men liker å kjøpe noe bedre enn det jeg trenger, da slipper jeg å slite med de senere :)

 

Uansett, bestillte disse: https://www.lsound.no/products/yamaha-ns-ic400-hvit

 

Bra lyd blir det jo unasett ikke, men greit å slippe at det høres ut som om elementet vrenges...

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Planet Earth II 4K hos Amazon for 308 kr inkludert frakt. Billigere enn her til lands tenkte jeg, men nå har jo CDON den til 299,-. Frakten hos Amazon er på 5-8 uker, men fikk ikke avbestilt da den allerede blir forberedt for sending :(

 

Ellers hadde jeg håpet på tilbud på Monster Core Power 800 USB, ingenting slikt gitt. Og skuffet over prisen på Victorinox 5.2000 kokkekniv, fortsatt litt dyrt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...