Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Sikkert fin stol, men hvorfor skal de på død å liv se ut som en racingstol?

Fordi stoler med gode sidestøtter har en tendens til å se ut som en racingstol.

Opplever du mye G-krefter i vannretning mens du gamer?

Ganske ofte skal jeg si deg. Jeg har en tendens til å leve meg litt vel inn i enkelte spill.

 

Fra spøk til revolver.

Ordinære sidestøtter på stoler montert i kjøretøy er der mer for komforten sin skyld enn å holde på plass sjåføren. Så store er de strengt tatt ikke.

 

For min del verdsetter jeg stoler med moderate sidestøtter i personbil og på lastebiler justerer jeg fort sidestøttene opp fordi dette er for min del er mye mer bedagelig å sitte i enn gammeldagse stoler.

Lenke til kommentar

Hvis du gamer mer enn 5 timer i strekk på enkelte dager, anbefaler jeg å kjøpe en stressless. Finnes svært få stoler som gjør at du ikke får vondt i ræva med gaming flere timer i strekk. De der racingstolene er visstnok ikke noe god å sitte i over lengre tid har jeg hørt.

Jeg opplever ikke noen problemer med å sitte flere timer i strekk i stolen min, en dxracer commander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du gamer mer enn 5 timer i strekk på enkelte dager, anbefaler jeg å kjøpe en stressless. Finnes svært få stoler som gjør at du ikke får vondt i ræva med gaming flere timer i strekk. De der racingstolene er visstnok ikke noe god å sitte i over lengre tid har jeg hørt.

Kinnarps sine 24/7 stoler ser ut som racingstoler, om man ser bort ifra striper, farger og hull til 5-punkts bilbelte. Vil nå anta de vet hva de driver med, selv syntes jeg nå de stolene er veldig gode.

Men har ikke testet "gamingstol" heller...

 

kab-seating-director-kontorsstol.jpg

Lenke til kommentar

 

Hvis du gamer mer enn 5 timer i strekk på enkelte dager, anbefaler jeg å kjøpe en stressless. Finnes svært få stoler som gjør at du ikke får vondt i ræva med gaming flere timer i strekk. De der racingstolene er visstnok ikke noe god å sitte i over lengre tid har jeg hørt.

Kinnarps sine 24/7 stoler ser ut som racingstoler, om man ser bort ifra striper, farger og hull til 5-punkts bilbelte. Vil nå anta de vet hva de driver med, selv syntes jeg nå de stolene er veldig gode.

Men har ikke testet "gamingstol" heller...

 

kab-seating-director-kontorsstol.jpg

Recaro har også noen ekstremt behagelig "24 timer" stoler, men ny prisen er vell oppi 30-40 tusen på noen av de, men jeg har aldri prøvd bedre kontorstol heller.

 

Om de søker opp disse så er de også veldig sammenlignbar med kraftig polstret bilseter med store sidestøtter.

Lenke til kommentar

Ser ut som at CDON planlegger helt nye dealer på cybermonday. Dette kan ses ved å få opp black friday oversikten og gå inn på bøker-fanen. Da ser man 2 deals som slippes Mandag kl 00:00. Regner med det da er flere (prøvde å se på spill, som er min foretrukne sjanger, men var vel så mange at det ikke vises på samme måte der).

Lenke til kommentar

Føler på mange måter at BF i år var en liten beskjeden utgave, mulig det var en del black week forrige uke, men føler alt ble vannet ut denne uken. Merkelig nok så var det også fokus på ekstremt store TVer, 75"++++.

Føler også butikkene i fjor hadde mye mer produkter. Power hadde vel 4 TVer noe på black friday, noe jeg syntes er veldig dårlig, Elkjøp hadde vel ikke så mange fler, og det var mye mindre HiFi osv.

 

Men men, for håpe neste år at de slår litt mer på stor tromma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der værste er egentlig de få produktene de har på lager.

Jula feks synst eg vae hårreisende.

 

Var mange produkter eg prøvde å få tak i men som blei utsolgt med engang.

Klart det kan ha sittet mange tusen og ventet, men tviler.

 

Også skuffende mange produkter som var satt opp i pris noen uker før, og som gikk på tilbud til samme pris den hadde bare 1-2 mnd før.

Men men, eg er egentlig generelt fornøyd med prisene året igjennom. Er ett hardt presset market.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jula hadde verken verktøyskapet eller det dyre settet fra Bacho i butikken, til tross for at det sto så på hjemmesiden. Fikk heller ikke lov til å kjøpe utstillingsmodellen av det 106 deler settet, som var satt ned til 1150,-

Skapet kan eg egentlig forstå da det var ett svimlende bra tilbud. Men eg skulle gjerne likt å visst hvor mange de hadde pr butikk/eventuelt på nettbutikken.

 

Komplett.no er fin der synst eg, da en kan hele tiden se lagerstatus. Slikt burde vært påkrevd på en nettside for å unngå lokketilbud!

 

Fikk heller ikkje tak i philips hue, men der var eg litt sen tror eg så skal ikkje skrike for høyt.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar angående stol.

 

Jeg handlet meg en Arozzi Verona Pro v2 gamingstol på Lefdal til 1699,-.

 

Jeg synes den var god. Problemet er at den er noe lav. Og PCbordrt høyt. Jeg kjøpte den og får se om jeg kan justere ned PC bordet, hvis ikke får jeg bruke åpent kjøp.

 

Har noen handlet noe i dag?

Lenke til kommentar

Samboer fant plutselig ut (etter black friday..) at hun skulle ha seg ny bærbar pc. Noen som vet om denne er grei i forhold til prisen? Eller burde vi vente til mandag for å se om det kommer bedre tilbud..? (evt senere, tror ikke det haster så veldig med å kjøpe)

 

Lenovo Ideapad 320

6 gb ram

i5-7200u

256gb ssd

Intel HD Graphics 620

 

4690,- (Nedsatt fra 6490)

https://www.dustinhome.no/product/5011031389/ideapad-320?ssel=false&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146197

 

Pc'en skal brukes til The sims 4, viaplay/netflix, og enkel surfing.

Endret av Joraun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...