Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som skal ha "gaming-stol"; hvorfor armlener? Hvis jeg skal spille FPS ønsker jeg at armene skal hvile på pulten, ikke på armlenet. Kan egentlig ikke tenke meg noen situasjon hvor armlene gir mening bortsett fra lenestol?

Jeg har stolen bakoverlent, og hviler armene på dem. Bare håndleddda er på pulten. Beina er på puff, under pulten.

 

Deilig sittestilling er et must synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper på noe bra deals på CM. Skuffandes BF. Var nært å kjøpe Klipsch Palladium til ca 70.000kr (netto pris uten rabatt ca 130.000)... but no :)

 

Klare ikke koble CM, what is das?

 

Fyfan da hadde jeg blitt jelly, det har vært mine drømmehøyt siden jeg hørte rf-82 for første gang på en dugendes forsterker.

Lenke til kommentar

 

Til dere som skal ha "gaming-stol"; hvorfor armlener? Hvis jeg skal spille FPS ønsker jeg at armene skal hvile på pulten, ikke på armlenet. Kan egentlig ikke tenke meg noen situasjon hvor armlene gir mening bortsett fra lenestol?

Jeg har stolen bakoverlent, og hviler armene på dem. Bare håndleddda er på pulten. Beina er på puff, under pulten.

 

Deilig sittestilling er et must synes jeg.

Ca. samme som meg, minus den puffen! Bakoverlent men fortsatt rett i ryggen :)

Lenke til kommentar

Derfor jeg skrev hva jeg fikk tot i rabatt i stedet ;P

 

Noen som satser på Cyber Monday? Det var en total skuffende opplevelse i fjor. Samme varene og noe priser var justert opp noen hakk....

 

 

hadde håpet cm har noen gode tilbud, for bf ble for mange en litt laber dag i forhold til i fjor ... Jeg fant ikke en gang julegave til. meg selv :) Men jeg er glad på vegne av alle dere som fant ting dere ville ha.

Lenke til kommentar

 

Sparte 23000 denne uka så fornøyd jeg

 

 

Jeg har noen som pleier å komme løpende inn døren for å vise fram alle klærne de har kjøpt på diverse salg, og fortelle hva de har spart av penger. Da pleier jeg å svare at du er den eneste jeg kjenner som kan spare seg til konkurs  :rofl:

( ment som humor og ikke angrep på deg ) 

 

 

Ja eller de som forteller om at de har TJENT penger på et kjøpt :p Nei tar det ikke personlig for det var ment som en spøk fra min side også :) Sparte nemlig 23.000 ved å IKKE kjøpe LG B7'n som jeg hadde så lyst på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...