Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget godkjent E3 fra Nintendo. Beste på lenge? Høydepunktet for min del var faktisk Luigi's Mansion 3, det såg artig ut, spennende og tydeligvis masse innhold! :) Men den Deamon X Machina blir jeg aldri helt klok på etter så mange trailere de har vist til nå...Også selvfølgelig kult at Witcher 3 kommer! :) 

Lenke til kommentar

Ok Direct. Panzer Dragoon, No More Heroes 3 og Empire of Sin virker lovende. Astral Chain kan bli en sommer-hit, flotteste grafikken jeg har sett på lang tid.

Imponert over at de har fått Witcher 3 til å kjøre på Switch. Spent på hvor bra det faktisk blir. Hvis det blir en suksess, så kanskje vi får flere multiplattform-spill til konsollen.

 

Mange spill, men savner en virkelig killer-app for 2019, særlig nå som Animal Crossing er 2020-spill. Luigi's Mansion 3 holder ikke helt som årets store spill i julesalget. 

 

Ellers må jeg si det er bittelitt skuffende med en direkte Zelda-oppfølger. Min første tanke var at det kommer DLC til BoTW. Hadde håpet på en ny stil, så litt avventende foreløpig. Det positive er at man får det noen år tidligere enn det ville tatt å begynt med noe helt fra bunnen av.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Botw 2 var en gledelig overraskelse, får håpe det ikke ligger langt frem i tid. Synes botw trengte en oppfølger, det er mye potensiale i formelen nå som de har verktøyene litt på plass. Håper på en utvikling ala AC1 til AC2.

 

Håpet ikke på noe, men forventet Wind Waker og andre Zelda spill, porter av Super Mario Galaxy 1-2 og at 3 ble annonsert, samt Virtual Console.

Mao., ingen helt nye spill? Lol, gir det et par måneder så har du kjøpt ny.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mao., ingen helt nye spill? Lol, gir det et par måneder så har du kjøpt ny.

Nå skal det sies at det var forbanna få nyannonseringer. AC, Luigi’s Mansion, Zelda LA, Astral Chain og Pokemon var kjent fra før. Hvis man ikke allerede var gira på noe av dette, er det ikke rart om man ble skuffet av dagens direct.
Lenke til kommentar

Meget godkjent E3 fra Nintendo. Beste på lenge? Høydepunktet for min del var faktisk Luigi's Mansion 3, det såg artig ut, spennende og tydeligvis masse innhold! :) Men den Deamon X Machina blir jeg aldri helt klok på etter så mange trailere de har vist til nå...Også selvfølgelig kult at Witcher 3 kommer! :)

Startet faktisk på Luigi's Mansion til Gamecube her i går. Har hatt en solid spill investering på GameCube fronten de siste ukene samt ett HDMI-adapter! Konsollen har definitivt endelig fått ett nytt og bedre liv omsider!

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...