Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah jeg er enig med ham for en gangs skyld, wii u var så teit at den bare bør glemmes helt.

 

Sludder og pølsevev! Det var en knakandes god konsoll. Synd de ikke klarte å lande noen killer opplevelser som var 100% avhengig av pad'n, men den hadde dritbra spill generelt og bakoverkompabilitet. Det er en del ting jeg savner på Switch faktisk. Det er jo en funksjonell perle, men jeg syntes det var skikkelig kos og se 200 Miis løpe rundt på skjermen og poste tegninger og beskjeder. Det gjorde konsollen mer levende, istedet for bare å være et dashboard. 

Lenke til kommentar

 

Ouch, såpass pittoresk som The Witcher 3 var så vet jeg ikke om dette er det helt store. Kult at de får det til, men spill det på hvilken som helst annen plattform hvis du kan.

Det der er vel maks av hva en kunne forvente, (men "dynamic resolution") gjør det litt intetsigende. 

 

Uansett mer spennende om de klarer å få bildeoppdateringsfrekvensen sånn noenlunde stabil.

Lenke til kommentar

Sludder og pølsevev! Det var en knakandes god konsoll. Synd de ikke klarte å lande noen killer opplevelser som var 100% avhengig av pad'n, men den hadde dritbra spill generelt og bakoverkompabilitet. Det er en del ting jeg savner på Switch faktisk. Det er jo en funksjonell perle, men jeg syntes det var skikkelig kos og se 200 Miis løpe rundt på skjermen og poste tegninger og beskjeder. Det gjorde konsollen mer levende, istedet for bare å være et dashboard. 

 

Xenoblade Chronicles X utnyttet skjermen på gamepaden ganske bra. Litt slik jeg hadde håpet den skulle brukes når de første nyhetene om den kom. 

 

Det å veksle mellom kart og spill, se retningen og fast travel - kan være forvirrende på spill med en skjerm. På XBX hvis man spilte med prokontroller og har gamepaden fint plassert ved siden av seg, fungerte glimrende.

Lenke til kommentar

Det der er vel maks av hva en kunne forvente, (men "dynamic resolution") gjør det litt intetsigende.

 

Uansett mer spennende om de klarer å få bildeoppdateringsfrekvensen sånn noenlunde stabil.

Dynamic resolution betyr vel bare at 720p er maks oppløsning, men at du bør forvente mindre til tider. Mtp. at spillet ikke kjører stabilt i 30 FPS på PS4 en gang så vil jeg ikke forvente mye. Sannsynligvis vil det ligge å slingre mellom 20 og 30, med variabel oppløsning.
Lenke til kommentar

Startet faktisk på Luigi's Mansion til Gamecube her i går. Har hatt en solid spill investering på GameCube fronten de siste ukene samt ett HDMI-adapter! Konsollen har definitivt endelig fått ett nytt og bedre liv omsider!

 

Spilt Eternal Darkness på GC? DET må du spille!

Lenke til kommentar

Eller det undervurderte eventyr spillet Baten Kaitos! Gamecube hadde mange skjulte perler som jeg håper etterhvert blir relansert på Switch'en. Gjengen bak Online servicen, slik den framstår i dag, burde fått et spark bak! For en dårlig vits den er  :hm:

Endret av svenka
Lenke til kommentar

Spilt Eternal Darkness på GC? DET må du spille!

Fikk en håndfull spill i kassa i dag, deriblandt ett tilnærmet strøkent eksemplar av Eternal Darkness :wee: Fire Emblem Path of Radience dukket også omsider opp i dag, måtte ha det i samlingen siden prisen på det bare ser ut til å stige :p

Lenke til kommentar

Fikk en håndfull spill i kassa i dag, deriblandt ett tilnærmet strøkent eksemplar av Eternal Darkness :wee: Fire Emblem Path of Radience dukket også omsider opp i dag, måtte ha det i samlingen siden prisen på det bare ser ut til å stige :p

Ja, PoR er verdt flere tusen i dag CiB. (Complete in Box)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...