Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My point exactly.

 

Skulle ønske Nintendo hadde en viss kvalitetssikring på spillene.

 

Utfordrer hvem som helst til å poste flere enn 20 spill som er verdt å kjøpe på Switch.

Totalt poengløst, men jeg må se hvor langt jeg kommer. Dette er tatt på sparket og i høyeste grad subjektivt:

 

1. Zelda BotW

2. Mario Kart

3. Mario Odyssey

4. Pokemon Let's Go

5. Smash

6. Mario + Rabbids

7. Okami

8. Celeste

9. Hollow Knight

10. Stardew Valley

11. Lumines

12. Picross

13. Downwell

14. Civilization VI

 

Pluss noen jeg ikke har prøvd, men omtalene tilsier at det er verdt å kjøpe:

15. Into the breach

16. Slay the spire

17. Cuphead

18. Dead Cells

19. Splatoon

20. Bayonetta 2

 

 

Ta-daaa! Nå kan dere legge diskusjonen død.

Endret av Mør stønt-ape
Lenke til kommentar

Takk for tips og avhandlinger om Pokemon

Burde jeg kjøpe ekstra kontroller, altså? Hvor mye plass rar et spill ca, i forhold til ekstra minne?

Om man trenger ekstra kontroller er smak og behag. Jeg ville prøvd uten først og så kjøpe en pro controller om joyconsene føles for små. (Jeg liker joycons og har ingen behov for pro controller.)

 

Størrelsen på spill varierer veldig. Noen er på noen få MB, mens andre fyller opp Switchen din helt alene. Nintendo sine spill pleier å holde seg relativt små. Så om man trenger ekstra lagring eller ikke er også noe jeg bare ville sett an. (Jeg har hatt min uten minnekort i over to år og har fortsatt noen GB igjen.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Totalt poengløst, men jeg må se hvor langt jeg kommer. Dette er tatt på sparket og i høyeste grad subjektivt:

 

1. Zelda BotW

2. Mario Kart

3. Mario Odyssey

4. Pokemon Let's Go

5. Smash

6. Mario + Rabbids

7. Okami

8. Celeste

9. Hollow Knight

10. Stardew Valley

11. Lumines

12. Picross

13. Downwell

14. Civilization VI

 

Pluss noen jeg ikke har prøvd, men omtalene tilsier at det er verdt å kjøpe:

15. Into the breach

16. Slay the spire

17. Cuphead

18. Dead Cells

19. Splatoon

20. Bayonetta 2

 

 

Ta-daaa! Nå kan dere legge diskusjonen død.

 

Fin liste, men... Octopath Traveller og Xenoblade Chronices 2.

 

Jeg kunne også nevnt mange flere, men det er egentlig bare å åpne Switch-seksjonen på enhver spillsjappe med litt utvalg. Overhodet ikke noe mangel på gode titler på denne konsollen, spesielt ikke om man har Switch som hovedplattform siden det er en god del spill der som også finnes på andre plattformer. Jeg kjøpte den hovedsakelig pga. eksklusivene.

Lenke til kommentar

My point exactly.

 

Skulle ønske Nintendo hadde en viss kvalitetssikring på spillene.

 

Utfordrer hvem som helst til å poste flere enn 20 spill som er verdt å kjøpe på Switch.

Botw, Mario Odyssey, dark souls, gris, tetris 99 (gratis riktignok), Mario kart, baba is you, splatoon 2, Mario + Rabbids, stardew Valley, Hollow Knight, Celeste, dead cells, rocket League, xenoblade, octopath traveler, fortnite, minecraft, bayonetta 1 og 2, cuphead, Diablo 3, skyrim, doom, undertale, night in the Woods, Wolfenstein, enter the gundeon, donkey kong, smash.

 

Over 30 bare fra toppen av hodet. Såklart er det ikke slik at alle liker samtlige av disse (mange av de liker ikke jeg noe særlig), men de er fremdeles gode spill som mange liker.

Lenke til kommentar

Botw, Mario Odyssey, dark souls, gris, tetris 99 (gratis riktignok), Mario kart, baba is you, splatoon 2, Mario + Rabbids, stardew Valley, Hollow Knight, Celeste, dead cells, rocket League, xenoblade, octopath traveler, fortnite, minecraft, bayonetta 1 og 2, cuphead, Diablo 3, skyrim, doom, undertale, night in the Woods, Wolfenstein, enter the gundeon, donkey kong, smash.

 

Over 30 bare fra toppen av hodet. Såklart er det ikke slik at alle liker samtlige av disse (mange av de liker ikke jeg noe særlig), men de er fremdeles gode spill som mange liker.

 

Hvis man ikke regner med ports av gamle spill på den listen blir det plutselig mye vanskeligere.

 

Dessuten nevnte du ikke steamworld dig 2, skamme seg.

Lenke til kommentar

Det er jo masse bra spill på switch, det meste av indiespill kommer jo dit. Det de kan kritiseres for er at det også er utrolig mye drittspill, spill som er laget for å se ut som andre osv. Ikke noe problem hvis man vet hva man skal ha, men hvis man kikker etter nye og ukjente og spill er det litt håpløst.

 

Personlig bruker jeg den til eksklusiver og partyspill. Det er jo den rimeligste konsollen å skaffe fire kontrollere til.

Endret av Buddy Dakota
Lenke til kommentar

Jeg bare sier at det meste du listet opp som det av bra spill har vært tilgjengelig på andre maskiner mye tidligere enn de kom på switch, og hvis man eier et spill allerede så er det ikke særlig interessant å kjøpe en kopi til.

Påstanden var at det ikke finnes 20 gode titler på Switch. Om de kan spilles et annet sted er jo irrelevant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...