Mykesider Skrevet lørdag kl 15:00 Skrevet lørdag kl 15:00 Hvilke utgaver har det? Hvilken har god kjørekomfort?
obygda Skrevet lørdag kl 15:22 Skrevet lørdag kl 15:22 Hvor lang er en fisk? Det er mange elbiler med AWD...
Mykesider Skrevet lørdag kl 15:24 Forfatter Skrevet lørdag kl 15:24 Føniks skrev (12 minutter siden): Vil du si noe om pris? Uansett pris. Med god bagasjekapasitet. Jeg ser at Tesla Model Y faktisk har firehjulstrekk og rekkevidde 600km. En annen Model Y har 580 km. En annen model Y har 533 km rekkevidde. Hvorfor er det forskjellig?
Føniks Skrevet lørdag kl 15:26 Skrevet lørdag kl 15:26 Mykesider skrev (1 minutt siden): Uansett pris. https://www.mercedes-benz.no/models/mercedes-maybach-eqs-suv-z296-806-2/ 1 1
Mykesider Skrevet lørdag kl 15:30 Forfatter Skrevet lørdag kl 15:30 Føniks skrev (3 minutter siden): https://www.mercedes-benz.no/models/mercedes-maybach-eqs-suv-z296-806-2/ Noen av de råeste bilene jeg har sett noen gang. Magisk interiør. Jeg trodde Mercedes hengte etter på utviklingen innen elbil, men jeg ser jo at de har virkelig slått på stortromma.
Complexity Skrevet lørdag kl 15:34 Skrevet lørdag kl 15:34 (endret) 11 minutes ago, Mykesider said: Uansett pris. Med god bagasjekapasitet. Jeg ser at Tesla Model Y faktisk har firehjulstrekk og rekkevidde 600km. En annen Model Y har 580 km. En annen model Y har 533 km rekkevidde. Hvorfor er det forskjellig? Tesla har løpende utvikling på produksjonen sin. Så det er litt forsjellige batteristørrelser og motortyper osv ute å går som påvirker. Også er det forskjell på hvilken hjul den har hvilken rekkevidde som er oppgitt. Du gjør ikke noe feil med å gå for Model Y iallefall. Er jo mest solgte bil år etter år av en grunn. Endret lørdag kl 15:36 av Complexity 1
Simen1 Skrevet lørdag kl 15:48 Skrevet lørdag kl 15:48 Mykesider skrev (17 minutter siden): Noen av de råeste bilene jeg har sett noen gang. Magisk interiør. Jeg trodde Mercedes hengte etter på utviklingen innen elbil, men jeg ser jo at de har virkelig slått på stortromma. Absolutt! Gå for den og fortell oss gjerne hvordan du opplever den. 2
Duriello Skrevet lørdag kl 15:59 Skrevet lørdag kl 15:59 Sjekk for all del prisen før du trykker på bestill-knappen. 😅 1 1
Mykesider Skrevet lørdag kl 16:11 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:11 Jeg ser Kia har noe som heter EV 6, og stor bagasjeplass bak. Skoda Enyaq Coupé. Volkswagen ID.7 Volvo Ec40 Hyundai Ioniq 9
Mykesider Skrevet lørdag kl 16:12 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:12 men jeg regner med kjøre komforten er alfa og omega. Kanskje Mercedes holder verdensklasse?
Mykesider Skrevet lørdag kl 16:14 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:14 Mercedes-Benz CLA-Klasse - kanskje liten bagasje?
Mykesider Skrevet lørdag kl 16:21 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:21 Mercedes-Benz EQE SUV - med bedre bagasje
Duriello Skrevet lørdag kl 16:25 Skrevet lørdag kl 16:25 (endret) Mykesider skrev (28 minutter siden): Jeg ser Kia har noe som heter EV 6, og stor bagasjeplass bak. Skoda Enyaq Coupé. Volkswagen ID.7 Volvo Ec40 Hyundai Ioniq 9 Om bagasjeplass og kjørekomfort er de viktigste punktene, se på Kia Ev9 og Hyundai Ioniq 9. Er vel de romsligste bilene på markedet i Norge, sånn før man ser på varebiler. 👍 Spøkefullt gjengitt av selger hos Hyundai; "Legger du ned baksetene, så får du plass til vår minste modell i bagasjerommet" (Inster) Endret lørdag kl 16:41 av Duriello 2
Mykesider Skrevet lørdag kl 17:36 Forfatter Skrevet lørdag kl 17:36 Duriello skrev (1 time siden): Om bagasjeplass og kjørekomfort er de viktigste punktene, se på Kia Ev9 og Hyundai Ioniq 9. Er vel de romsligste bilene på markedet i Norge, sånn før man ser på varebiler. 👍 Spøkefullt gjengitt av selger hos Hyundai; "Legger du ned baksetene, så får du plass til vår minste modell i bagasjerommet" (Inster) Jeg ser den, en veldig robust og solid SUV.
Mykesider Skrevet lørdag kl 17:37 Forfatter Skrevet lørdag kl 17:37 Audi Q6 e-tron, god rekkevidde, stasjonsvogn. Jeg føler jeg hører så sjelden til Audi, er det kvalitet fortsatt?
Mykesider Skrevet lørdag kl 18:00 Forfatter Skrevet lørdag kl 18:00 KGM Torres EVX - 830 L bagasjerom
kremt Skrevet lørdag kl 18:02 Skrevet lørdag kl 18:02 24 minutes ago, Mykesider said: Audi, er det kvalitet fortsatt? Har Auda noen gang vært kvalitet? 3 1
onkel_jon Skrevet lørdag kl 18:18 Skrevet lørdag kl 18:18 16 minutes ago, Mykesider said: KGM Torres EVX - 830 L bagasjerom Er faktisk ikke firehjulstrekk men pickupen muso som er på samme plattform er, aner ikke hva tanken bak er å ikke tilby awd på begge.
Mykesider Skrevet lørdag kl 18:38 Forfatter Skrevet lørdag kl 18:38 onkel_jon skrev (20 minutter siden): Er faktisk ikke firehjulstrekk men pickupen muso som er på samme plattform er, aner ikke hva tanken bak er å ikke tilby awd på begge. takk, ser de har forhjulstrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå