Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da måtte jeg i så fall ha kjøpt meg sånn elektrisk seng. Klarer aldri å finne en behagelig måte å spille liggende i senga. Tar gjerne imot tips om hvordan du har fått det til. :)

 

Selvfølgelig, på samme måta kan du jo argumentere om at det hadde fungert knallbra for et hvilket som helst spill, om du er rette personen for det. Noe det ikke er for meg, har jo allerede en god 4k HDR tv og god lyd, så da foretrekker jeg absolutt å nyte spillet fullt ut, fremfor å spille tilnærmet PS3 versjonen igjen. :p

 

Litt snodig akkurat det der med Switchen for meg. Jeg liker den absolutt best som en håndholdt konsoll, men i 9 av 10 tilfeller foretrekker jeg å spille med den på tv'n. Kunne også gjerne tatt en remake av OoT, Majora's Mask, eller diverse Mario og Pokémonspill til Playstation/Xbox (eller en ny kraftig Nintendo maskin) i 4k HDR og alt som følger med.

 

Igjen, hvis du vil spille på senga kan du jo allerede det med en Vita, streamet fra PS4 over lokalnettet fungerer det veldig bra. Spille Playstationspill i senga har man kunnet siden PS4 kom ut, bare at de fleste ikke var klar over den funksjonen.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

 

Klarer aldri å finne en behagelig måte å spille liggende i senga.

Det er fordi du ikke skal ligge, du skal sitte i underbuksa og være comfy under dyna.

Jeg ligger enten på siden, eller på magen med en pute under korsryggen, om du skjønner. Kan ligge sånn relativt lenge. Jeg har Vita, men ikke TV eller Playstation, så det alternativet har jeg foreløpig ikke.

Lenke til kommentar

Samme vurdering som Mr Spock. Bedre en begge Galaxy spillene men ikke like bra som Sunshine.

Oi, det tror jeg er en upopulær mening, de fleste er enige i at det er bedre enn Sunshine. For meg er jeg litt usikker angående Galaxy. Synes Galaxy hadde langt bedre (og mer) musikk, og verdenene var penere og mer oppfinnsomme. Men Odyssey er mer åpent, og selve gameplayet er så sykt tight. Må nok spille litt mer, men jeg tror nok Galaxy er langt mer minneverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg testa nylig SM Sunshine på Dolphin, jeg likte ikke kamerastyringen, og det gjorde det alt for vanskelig å lande der man ville med jetpacken. Falt bare ned over alt, spesiellt i første området når man må opp og forbi masse tynne plattformer.

 

Likte det ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

 

Samme vurdering som Mr Spock. Bedre en begge Galaxy spillene men ikke like bra som Sunshine.

Oi, det tror jeg er en upopulær mening, de fleste er enige i at det er bedre enn Sunshine. For meg er jeg litt usikker angående Galaxy. Synes Galaxy hadde langt bedre (og mer) musikk, og verdenene var penere og mer oppfinnsomme. Men Odyssey er mer åpent, og selve gameplayet er så sykt tight. Må nok spille litt mer, men jeg tror nok Galaxy er langt mer minneverdig.

 

Ja det kan hende at folk synes. Men for min del var det ihvertfall sånn. Jeg har en ganske enkel metode for å måle hvor bra et spill er. Og det er hvor mye lykkefølelse det spillet ga meg da jeg spillte det. Og der skorer Sunshine skyhøyt for min del. Sansynlig så hadde ikke spillet gitt meg like stor glede idag som det gjorde den gagen.

Lenke til kommentar

A newly leaked release schedule for a number of upcoming Nintendo Switch games have apparently revealed the release dates of a large number of different games, including among other things the upcoming Nintendo Switch Pokemon game, and the upcoming Metroid title, which was announced at this past Nintendo E3 showing.

Lenke til kommentar

Nintendo on Wednesday night announced on Twitter that Mario Kart Tour will be its next mobile game. Nintendo says that the app is in development now and will launch by March 2019, which marks the end of the company’s next fiscal year. Unfortunately, that’s all that the company was willing to share about the game.

Lenke til kommentar

One of the most interesting parts of the Nintendo Switch has gone nearly unused by game developers, including Nintendo, for the first year of the system’s existence. A mind-blowing demonstration yesterday, however, showed that the little sensor on the bottom of the right Joy-Con is more capable than we ever imagined.


 


Specifically, it can be harnessed to transmit simple video feeds to the Switch screen or even detect heat sources. The sensor’s capabilities have been hiding in plain sight for a year, and are about to be used to power an impressive array of gaming experiences.


https://kotaku.com/the-switch-joy-con-s-infrared-sensor-is-cooler-than-we-1822669059


Lenke til kommentar

Huh, såpass.

 

Noen som så gårsdagens annonsering av lanseringstid for Switchs online-tjenester? Det gikk ganske stille for seg når den nyheten kom, hadde forventet mer prat rundt det. :) September 2018, det er altså ca et år senere enn opprinnelig planlagt og halvannet år etter konsollens lansering. Lovelig sent, får håpe det blir bra.:)

 

http://www.pressfire.no/kjappiser/1456

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...