Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Har ikke power prisgaranti sånn som elkjøp? om jeg kan vise fram at den er billigere andre plasser må dem matche prisen og så bruker jeg DNB kortet og får 20% på den prisen.

 

Jeg spør fordi jeg aner ikke om det er sånn det funker?

Endret av kero79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis prisroboten til Power er like bra som de påstår så skal du ikke trenge å spørre om prismatch engang siden prisen deres alltid skal være den laveste, med unntak av spesialtilbud og kampanjer. Om de greier det i praksis tviler jeg litt på, men da skal de kunne prismatche hvis man spør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^

 

Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill.

I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så).

 

AAA = fysisk kopi av det.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Sett på "with demo" filteret på siden under "most recent releases" så kan du se alt som har demoer hvertfall og teste ut..det er mye indie-småspill ja, og av en eller annen grunn drøssevis av Neo-geo arcade titler. Men det har aldri en Nintendo-konsoll hatt før, så det er egentlig en veldig bra ting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^

 

Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill.

I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så).

 

AAA = fysisk kopi av det.

Velkommen i klubben! Bra plan, og jeg er helt enig, eShop-utviklingen er urovekkende. Skulle ønske Nintendo hadde høyere kvalitetskrav.

 

Av eShop-spill anbefaler jeg veldig Stardew Valley, Shovel Knight Treasure Trove, Celeste og Blossom Tales.

Lenke til kommentar

Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^

 

Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill.

I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så).

 

AAA = fysisk kopi av det.

Steamworld Dig 2 og picross (hvis du liker puzzle-spill). Styr unna steamworld heist.

Lenke til kommentar

Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^

 

Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill.

I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så).

 

AAA = fysisk kopi av det.

Av de jeg har, vil jeg anbefale spesielt Stardew Valley og Bulb Boy, og unngå Snake Pass og Rime.

Lenke til kommentar

 

Jeg hører flere si at man må styre unna SteamWorld Heist. Men det har jo kun fått strålende anmeldelser? Hva er årsaken til at man må styre unna?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&page=278&do=findComment&comment=24239942

 

 

?

STEAMWORLD HEIST: ULTIMATE EDITION

 Switch

90%

 

Objektiv, subjektiv, for, imot??

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...