Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Den sklir ikke nedi, eller ut for å si det sånn. Det er ganske snug-fit. Har også en glass beskytter på skjermen ja :) Om man vil gå den ekstra milen kan man jo sage til den Joycon byggekontrollen, og lime grips fra den på selve joycon kontrollene. Permanent løsning :p Skal visstnok være helt latterlig behagelig å holde i om man våger det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det noen gripcaser folk vil anbefale? Har fått glassbeskytter på skjermen (99kr på gamestop faktisk!) men kunne tenke meg ett litt bedre grep til den og :)

 

 

Sjekk innlegget mitt på denne siden her =)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&p=24236150"]https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&p=24236150[/url

 

 

d8cae89019d73e084c4cee658b9a37fc_origina

Hvor kjøper man denne da? Finner den kun på en avsluttet Kickstarter, og da er det jo ikke ett reelt alternativ ei heller noe å snakke om.

 

Edit: Tilsvarende her til under halve prisen https://m.aliexpress.com/item/32850071802.html

Endret av Excelsion_InnleggNO
Lenke til kommentar

Nei, kan ikke si jeg har merket noe problem der.

 

EDIT: Ta nå for eksempel. Jeg har ikke brukt Switchen på to eller tre dager, pga tidsnød (vi har hatt besøk), og den var fullladet og tatt ut av lader for like lenge siden. Siden da har jeg postet en 5-6 bilder på twitter med den og vært innom eShoppen så vidt. Har 86% batteri. Switchen har nesten utelukkende vært brukt håndholdt siden mars i fjor. Mye lading.

Endret av fnwilborn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt å høre at inntrykkene deres rundt batteritid er positive :)

 

Min brukes langt mer som håndholdt nå med gripcase, og terskelen for å ta den med seg ned i stuen i sofaen er langt lavere nå enn før. Har nå også, ett 80 timer i BoTW innsett at jeg er så smått avhengig,så da har jeg ett spill der å surre med i lang tid fremover. Knapt begynt på Mario Odyssey også...jaja. 

Lenke til kommentar

Fikk Pro Kontrolleren i posten i dag. Den er digg å holde, men etter 250+ timer der jeg har spilt enten i håndholdt modus eller med en JoyCon i hver hånd så er det rart å spille Zelda med vanlig kontroller. Blir vel vant til det, men angrer litt på at jeg ikke bare kjøpte et ekstra sett med JoyCons.

Lenke til kommentar

Spennende å spille Super Mario med ProControlleren, det hender jo at man blir litt "med" og beveger litt på Controlleren for å liksom understreke et vanskelig hopp eller noe. Da tar jammen den idioten av en rørlegger å kaster hatten sin eller gjør noe helt annet jeg ikke har bedt han om å gjøre. Masse banning.

 

For egen del hadde jeg mer enn fint klart meg uten dette bevegelses opplegget.

Lenke til kommentar

Ja er ganske merkelig hele det kontrollskjemaet i det  spillet der. Har bare 5-6 timer i det foreløpig, men merket jo at det var noe rart der :p Mener jeg justerte ned sensitiviteten til det laveste på den bevegelse dritten der av de grunnene du nevner. Spyr av slikt tull, selv om det jo ikke er SÅ ille i det spillet. Men de MÅ bare legge inn litt dritt, bare må ha det lille på plass hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...