Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Costa Rica (kvartfinale)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Tordenvær utenfor her nå, TV-signalene begynner å bli forstyrret. Dårlig timing altså :(

Var det tidligere her også men ser ut til å være ok nå her :) Bor du på Sørlandet?

Ser ut som om det har flyttet seg nordover til Østlandet, hvor jeg befinner meg!

 

Costa Rica begynner å komme mer med i kampen nå. Kanskje det er håp allikevel!

Lenke til kommentar

 

Hva er det Magnus Carlsen gjør i studio? Fyren virker helt lost.

Syns han gjør det helt greit jeg. NRK har hatt mange gjester som har vært verre enn han de siste ukene...

 

Meget mulig. Ser sjeldent på norsk tv, men blir tvunget i kveld siden tordenværet i Oslo har slått knockout på signalene til BBC.

Lenke til kommentar

 

 

Tordenvær utenfor her nå, TV-signalene begynner å bli forstyrret. Dårlig timing altså :(

Var det tidligere her også men ser ut til å være ok nå her :) Bor du på Sørlandet?

Ser ut som om det har flyttet seg nordover til Østlandet, hvor jeg befinner meg!

 

Costa Rica begynner å komme mer med i kampen nå. Kanskje det er håp allikevel!

 

Ok kansje tordenguden Tor er sur for dritt kjedelige kvartfinaler :p

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Muligens er det svart på dette tigligere i tråden.

 

Jeg lurer på hvor mange fra Costa Rica som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Muligens er det svart på dette tigligere i tråden.

 

Jeg lurer på hvor mange av dem som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag?

Du kan umulig ha forvekslet med et annet lag, ingen andre som har hatt mange Tippeliga-spillere. Jeg kommer på Gonzalez, Calvo, Bolanos, Gamboa og Borges. Og det er sikkert et par til.

Lenke til kommentar

 

Muligens er det svart på dette tigligere i tråden.

 

Jeg lurer på hvor mange av dem som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag?

Du kan umulig ha forvekslet med et annet lag, ingen andre som har hatt mange Tippeliga-spillere. Jeg kommer på Gonzalez, Calvo, Bolanos, Gamboa og Borges. Og det er sikkert et par til.

 

1-2 er/var adecoliga spillere

Lenke til kommentar

Muligens er det svart på dette tigligere i tråden.

 

Jeg lurer på hvor mange av dem som har spilt eller spiller i norsk serie? Mener å ha hørt et det er 7 stykker eller forveksler jeg med et annet lag?

Michael Barrantes, Cristian Gamboa, Diego Calvo, Giancarlo Gonzalez, Celso Borges, Christian Bolanos, Randall Brenes, Roy Miller.

 

Kommentatoren nevnte vel at 9 stykker har spilt i Norge, aner ikke hvem den siste er i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...