Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tavern Brawl kommer ikke til å koste noe.

 

Men jeg klarer jo faen ikke å vinne med Nefarian. Bra kort de første rundene, så bare drit og jeg taper. :/

Når du i tillegg har en Ragnaros player som guller på HVER eneste hero power og alltid treffer 7/7'en eller 8/8'en når jeg har 2-3-4 andre minions så blir det bare latterlig dumt. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Men jeg klarer jo faen ikke å vinne med Nefarian. Bra kort de første rundene, så bare drit og jeg taper. :/

Når du i tillegg har en Ragnaros player som guller på HVER eneste hero power og alltid treffer 7/7'en eller 8/8'en når jeg har 2-3-4 andre minions så blir det bare latterlig dumt. :p

 

Nefarian er etter min mening op så det holder. Faktisk ganske så ubalansert. Men det er klart man må ha flaks, som ellers i hs.

 

Alt i alt så må jeg si jeg er litt skuffa. For all del, det var moro i starten og sikkert noe som passer ypperlig til dueller med kompiser, men ellers? Er det virkelig noen som kommer til å spille tavern brawl mer enn noen ganger den dagen det blir nye regler? Jeg spilte vel 7-8 kamper og ser egentlig ingen grunn til å spille mer før neste uke. Hadde håpet på et alternativ til ranked, men også her er det minimalt med rewards og det ble egentlig gammelt veldig fort. Men det er kanskje bare jeg som er sytete :tease:

Lenke til kommentar

Nah, tror det er mye random. Det er jo tross alt meningen at det skal være mye mer random enn vanlig.

Har ikke spilt alt for mange games. Men jeg har vel vunnet 1 av 7 games som Nefarian og 2 av 5 games som Ragnaros.

 

Ofte veldig uheldig med draws og får ofte mange døde kort, spesielt som Nefarian.

 

Syns det burde være mer rewards for å spille. Gamle packs er jo ikke så mye verdt for alle.

First win of the week burde gi en pack av fra den siste expansion som en har.

Så kunne de gitt gamle pack for hver 15. win eller noe og nye for hver 30. win f.eks.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Er det flere rewards å hente, om man spiller (vinner) mer?

 

Spilt to kamper, én som ragnaros hvor jeg tapte så det sang, og én som nefarian hvor jeg aldri var truet. Nefarian begynner med 4 mana, har en syk hero power og bare gode kort. Hvordan kan man tape?

 

Fikk forøvrig en legendary i kortpakken :D

Lenke til kommentar

Spilt 15 kamper, 15 seiere til Nefarian. Tror jeg så vidt kom gjennom armoren hans en gang. Hvis ikke Ragnaros starter med "6/6 taunt for 2" og "6/3 gjør 6dmg for 3" taper han rundt turn 5, helt ekstremt ubalansert. Men utfordringen er kanskje å få en seier med Rag iløpet av uka..

Lenke til kommentar
Syns det burde være mer rewards for å spille. Gamle packs er jo ikke så mye verdt for alle.

First win of the week burde gi en pack av fra den siste expansion som en har.

Så kunne de gitt gamle pack for hver 15. win eller noe og nye for hver 30. win f.eks.

 

Det er mye de kunne gjort for å gjøre både tavern brawl og ranked mer interessant, men de gjør det ikke fordi de selger så mange kortpakker. Sånn sett er kanskje skins og lignende en positiv greie. Klarer Blizzard å tjene mer på andre ting enn bare kortpakker så kan det kanskje skje noe med rewards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...