Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig det er noe ordentlig denne gangen da, og ikke en ny måte for Blizzard å tjene penger på. Var endel spøkefulle kommentarer på hs sin facebook side hvor folk frykter det verste, men så kjipe er nok ikke Blizzard :) Ikke denne gangen i hvert fall.

 

Kanskje det er Nozdormu-mode? 15 sekunder per runde? Noen foreslo mulighet for bytting av kort, men det nekter jeg å tro at Blizzard vil tillate. Regner med det ikke er utvidelse av antall decks i hvert fall, da de trenger vel ikke en egen tab i menyen for noe sånt. Blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Kanskje det er Nozdormu-mode? 15 sekunder per runde? Noen foreslo mulighet for bytting av kort, men det nekter jeg å tro at Blizzard vil tillate. Regner med det ikke er utvidelse av antall decks i hvert fall, da de trenger vel ikke en egen tab i menyen for noe sånt. Blir spennende å se.

En endring slik at man har 15 sekunder per runde, men får tillegg på 2-3 sekund for hvert kort man bruker ville hjelpt. Evt at man kan slå av animasjoner som bruker opp tiden din. 

 

Men håper på noe nytt og ikke bare en ny melkeku.

Lenke til kommentar

 

En endring slik at man har 15 sekunder per runde, men får tillegg på 2-3 sekund for hvert kort man bruker ville hjelpt. Evt at man kan slå av animasjoner som bruker opp tiden din. 

 

Men håper på noe nytt og ikke bare en ny melkeku.

 

 

Godt poeng. Når jeg tenker på animasjonene i hs så blir det kanskje vanskelig med en speed mode.

 

 

Hadde sett for meg en "challange"-mode hvor man må bruke opp all mana hver runde, ellers mister man feks 1 liv eller noe slikt.

 

Eller en mode hvor du får 2 mana per runde. Noe som delvis luker ut aggro decks. Er vel egentlig det jeg håper på. Noe helt annet enn det man holder på med i ranked og arena.

Lenke til kommentar

Vanligvis er det for det meste aggro. Facehunter, zoo, aggro paladin, diverse mages osv. Og så klart midrange hunter og patron warrior. Men i det siste har jeg møtt på uvanlig mye control eller midrange, noe som er en positiv forandring. Det er sikkert tilfeldig og jeg vil nok møte 90% aggro igjen snart, men det var morsomt å møte litt control igjen. Møtte overraskende mange druids i dag.

Lenke til kommentar

Syns Ranked er drit kjedelig egentlig. Alle decksene er så og si like helt fra Rank 20 og oppover.

Overhodet ikke noe morsomt, i hvert fall ikke for en som syns metadeckene er fryktelig lite spennende og lite varierte.

Så jeg roter på mellom rank 20-17 med mine egne decks. De gir meg i det minste noe glede av å spille ranked. :p

 

Men høyere enn 17 vil jeg aldri komme. Til det er decksene alt for lite in-meta.

Lenke til kommentar

Syns Ranked er drit kjedelig egentlig. Alle decksene er så og si like helt fra Rank 20 og oppover.

Overhodet ikke noe morsomt, i hvert fall ikke for en som syns metadeckene er fryktelig lite spennende og lite varierte.

Så jeg roter på mellom rank 20-17 med mine egne decks. De gir meg i det minste noe glede av å spille ranked. :p

 

Men høyere enn 17 vil jeg aldri komme. Til det er decksene alt for lite in-meta.

 

Enig i at det er kjedelig i ranked stort sett, men du kommer langt over rank 17 med ett deck som er ok men ikke "in-meta"

 

AtW

Lenke til kommentar

Men mine decks er ikke gode eller ok. De er bare morsomme å spille. Ergo kommer jeg ikke høyere enn 17 med de med mye spilling.

Spilte noen games nå. Tapte 7 av 10 games. Sier seg selv da vet du at en ikke kommer høyere når en bare møter metadecks og spesielt aggrodecks, da har jeg ikke nubbsjans.

 

Decksene er ikke laget for å komme høyt opp i ranks, da kan jeg bare kopiere en random deck fra nettet hvis det var målet mitt.

Jeg bare lager randoms decks med det jeg syns er morsomme comboer og kort folk aldri bruker selv om de egentlig er fullstendig ubrukelige. :p

Lenke til kommentar

Fins nok av morsomme decks ja. Stalagg/feugen med reincarnate og rivendare. Hysterisk når en får det til, men sjelden at det funker. =)

 

Fikk grisejuling av en divine spirit/inner fire priest her i går. Det er så sjelden at eg såg det ikkje komme engang. =) Også sikkert en morsom deck, men som i praksis fungerer litt sjeldnare.

 

Testa såvidt hobgoblin aggrolock. Morsomt, men ikkje kjempeeffektivt. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...