Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Prøvde to med priest og en med warlock. Priest vant jeg begge, mens warlock tapte jeg. Synes hero ability til priest fungerte bedre enn warlock sin, da man uansett hadde mye kort. 

 

Og som bonus har jo priest mass silence! Spillte mot en mage som gikk face med sine webspinners så jeg gjorde det samme. På runde 4 hadde han 4 stykk på bordet og jeg spiller mass silence. No more beasts, only tears now :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Priest funket bra med mass silence. Gjorde det også bra med shaman, for jeg fikk 3 x hex av en eller annen grunn.

 

Som vanlig var brawl morsomt et par kamper før det er lite grunn til å spille mer. Denne er jo også brukt før i adventure mode, så synes brawl har vært skuffende så langt. Er ikke spesielt mye innhold å snakke om og blir fort gammelt egentlig. Og så er det jo 95% bingo dette her. Hadde håpet at Blizzard ville tone ned rng etter hvert, men det blir jo bare mer og mer av det.

Lenke til kommentar

Dette er i hvert fall en fin måte å se hvem som har flaks og hvem som har uflaks når de spiller Hearthstone. Vinner du mer enn du taper i ukens brawl så er det bare å hoppe inn i arena fortest mulig ;)

 

Men det blir noen syke kamper av det. Prøvde meg igjen på en kamp nå og møtte en paladin som spilte Gahz'rilla på runde 7, 8 og 9. Endte opp med å vinne likevel.

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Var lenge i tvil om jeg skulle crafte Malygos, men etter å ha spilt med det kortet i Druid så er jeg ikke i tvil. Kortet er verdt å lage! Utrolig morsomt med Wraith, Swipe eller Moonfire når man har Malygos på bordet. Ser at det finnes en lignende versjon med Warlock, så tror jeg må prøve det decket snart.

Lenke til kommentar

Denne brawlen var skikkelig gøy! Kun prøvd Mage hittil, og det har funket helt greit. Tror jeg må prøve meg med flere klasser, selv om jeg allerede har fått pakken. Ekstra bonus var jo at jeg åpnet Harrison Jones i dag, han hadde jeg ikke fra før :)

Lenke til kommentar

Prøvde Druid nå nettopp, det ble 4-1 i min favør. Kortet som gir minions "Summon 2/2" Deathrattle har gjort veldig stor nytte for seg hittil, spesielt mot Mage. Hvis du ikke har noen minions på bordet når det kortet spilles så får du likevel en minion på bordet med den deathrattlen.
Druid er kanskje også litt sterke i starten med de kortene som gir +2/+2 Taunt og der hvor man kan velge mellom +4 attack eller +4 health med taunt.

 

Edit: Og Force of Nature har hittil vært litt klønete. Har ofte ikke vært plass til 3 treants med charge på bordet :/

 

Hunter har vært veldig morsomt hittil. Bare prøvd 3 kamper, men vant alle sammen. Ganske festlig når min misdirection sender hans War Golem inn i hans egen Prophet Velen :D

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...