Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla. 

 

Åpnet konto og spilte Hearthstone for første gang på mandag. Nå har jeg kommet meg til rank 19, men begynner å slite litt mer nå. Møter ofte folk som bruker veldig mange spells. Bruker for det meste hunter for øyeblikket, da jeg tror det er min sterkeste stokk foreløpig.

 

Jeg har fått tak i Loatheb som har en battlecry som gjør at motstanderens spells koster 5 mer neste runde. Men det er jo bare i en runde. Etter det så kan han/hun kjøre på med spells igjen som før. Så mitt spørsmål er om det finnes en måte for å gjøre at loathebs battlecry varer helt til at hans kort blir fjernet fra bordet?

 

Eller finnes det andre kort som har samme funksjon, men som varer lengre?

 

 

 

Ellers lurer jeg på hva som skjer med kortene etter at de går ut av spill. Går de tilbake i stokken, eller er de ute av spill for resten av matchen?

Lenke til kommentar

Nei, loathebs battlecry varer bare én runde (og bra er det). Du må prøve å spille rundt spellene, husk at de kan bare ha maks to av hver.

Når et kort går ut er det "brukt opp". Hvis en spiller går tom for kort får den en straff ved at man tar skade. første trekk uten kort; 1 skade. Andre trekk uten kort; 2 skade, osv.

 

Et tips; om du et helt ny kan det svare seg å spille arena en stund. Bruk en arenaguide for å hjelpe deg å velge kort og prøv å få mest mulig wins. Du får uansett en kortpakke i premie.

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Nei, loathebs battlecry varer bare én runde (og bra er det). Du må prøve å spille rundt spellene, husk at de kan bare ha maks to av hver.

Når et kort går ut er det "brukt opp". Hvis en spiller går tom for kort får den en straff ved at man tar skade. første trekk uten kort; 1 skade. Andre trekk uten kort; 2 skade, osv.

 

Et tips; om du et helt ny kan det svare seg å spille arena en stund. Bruk en arenaguide for å hjelpe deg å velge kort og prøv å få mest mulig wins. Du får uansett en kortpakke i premie.

 

Takk for svar. 

 

Problemet med arena er at det koster gull. Og gull får jeg ikke mye av. Har spilt to ganger der, og hadde 3 seiere begge gangene. Fikk noen brukbare kort der:)

Lenke til kommentar

Da er vi to! Tror jeg har litt under 1000 wins sammenlagt, men sånn høvelig spredt på forskjellige klasser. Warrior, Hunter og Priest ligger veldig dårlig an der, kanskje 100 wins sammenlagt med de klassene. Nærmeste må vel være Warlock med 150+ wins, men det blir neppe noe golden der i år.

Lenke til kommentar

 

 

929 playmode wins.

Hunter med 273 er den som er lengst. Mage og warlock har 100+, resten under..

Kan stolt proklamere at med ca samme antall wins så har jegt 0 wins med min level 16 hunter :)

 

AtW

Til mitt forsvar har jeg fått en del (flest) wins med "beast"-hunter (før de nerfa UtH og Starving buzzard). Selv om facehunter er en grei måte å gjøre dailiea på.

Lenke til kommentar

Jeg fordeler de tilgjengelige deck-slotsene med èn til hver helt. Skal jeg prøve nye deck gjør jeg dette ved å redigere eksisterende deck, om jeg så må slette alle kortene for å gjøre plass til tretti nye. På denne måten teller alle wins mot "oppbyggingen" av hver helt. Er jeg alene om å gjøre dette?

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...