Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok brawls av denne typen vi får se klart mest av. Altså å bygge decks med en eller flere regelendringer. Men er enig AtW, det siste de skulle ha gjort er å gjøre aggro bedre. Skjønner ikke poenget med en ny spillmodus som tar det verste fra ranked...

 

Edit: x antall kamper senere så er det kun aggro vs aggro. Dette var ikke noe morsomt i det hele tatt. Jeg har fått belønningspakka mi så håper de kommer opp med noe bedre neste uke.

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Det er nok brawls av denne typen vi får se klart mest av. Altså å bygge decks med en eller flere regelendringer. Men er enig AtW, det siste de skulle ha gjort er å gjøre aggro bedre. Skjønner ikke poenget med en ny spillmodus som tar det verste fra ranked...

 

Edit: x antall kamper senere så er det kun aggro vs aggro. Dette var ikke noe morsomt i det hele tatt. Jeg har fått belønningspakka mi så håper de kommer opp med noe bedre neste uke.

Er ikke det bare bra da? Så kan vi andre kose oss på ranked. :p

Lenke til kommentar

Kjedelig brawl, ja. Men det er en ny hver uke, så klager ikke på det. Fikk pakken min på første forsøk. Usikker på om jeg gidder spille mer enn den ene kampen.

 

Og fortsatt bare classic pack? De kortene har jeg jo for lenge siden. Utdatert.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det burde være flere/andre rewards enn kun en kortpakke.

1 win = 1 basic pakke.

5 win = 1 gvg pakke.

10 win= 1 blackrock pakke.

 

Eller ranks, card back, en tittel, hva som helst.. Føler ingen behov for og spille (vinne) mer enn en kamp.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig. når arena kun er Gobling kort så klager folk, når Blizzard snur og velger at Brawl\Spec quest være classic, så klager folk da også.. :p bestem dere!

 

Skjønner ikke helt hvorfor det tydeligvis er utenkelig å la folk velge selv hvilken pakke de vil ha. Eller enda enklere, gi 100g i belønning. Det er et mildt sagt merkelig valg å låse det til classic eller GvG kortpakke. Som om alle trenger og ønsker det samme...

 

Ellers er jeg enig i at det egentlig er liten grunn til å spille mer enn noen få kamper. Blizzard er gnetne når det kommer til belønninger. Jeg skjønner at de vil tjene mest mulig på kortpakker, men det gjør ikke akkurat HS spesielt givende for tiden.

Lenke til kommentar

Bryr meg egentlig ikke så mye om rewards, foretrekker arena så trenger ikke kort/dust. Du får mer enn nok av det med quests og arena alikevell sitter vell med 18k dust nå hovedsakelig fra arena. Så når jeg noen gang bestemmer meg for å gå for legendary har jeg jaffal nok til å crafte korta jeg trenger. Rank 3 eller 4 er rekorden til nå, da var det quests jeg gjorde og spillte warlock som jeg ikke har craftet et eneste kort til.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...