Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanelsnurr skal straks spille på Dreamhack: http://www.twitch.tv/dreamhackhs

Noen som vet hvordan han har gjort det i de andre kampene, og om det er andre nordmenn som er med? Turneringen spilles i "Swiss" format, noe jeg ikke har sett før, og er litt usikker på hvordan faktisk fungerer.

 

Tipper det er best av 3.

Man har 3 heroer man har valgt ut på forhånd, vinner man med en så kan man ikke spille med den igjen.

Lenke til kommentar

Det var best av 3, og når du vinner så kan du ikke bruke samme hero igjen i den kampen. Men Swiss formatet før playoff betyr at de 128 spillerne som er med spiller mot de med lik winrate. Ligner på arena med andre ord. Altså at de som får en god start møter andre som har fått en god start. De med en elendig start møter andre med elendig start, men flere tap betyr jo da at du har ingen mulig for å gå videre til playoff. Og til slutt (etter 7 kamper i denne turneringen) så går de 8 beste videre til playoff.

 

Og det var 8 stk som vant 7 eller 6 av 7 kamper. Kanelsnurr, ProfiX og ReTord fra Norge vant 5 av 7 så de gikk ikke videre til playoff (men 12., 13. og 21. plass er da virkelig ikke så ille). Det var vel 3 andre nordmenn med også, men de gikk det ikke så bra med.

Lenke til kommentar

Ville anbefalt å begynne med å kjøpe Naxxramas og Blackrock mountain :-)
F.eks her finner du et brukbart mage deck som bare krever basic kort+naxxramas kortene: http://hearthstoneplayers.com/basic-naxxramas-mage/

 

Om du vil komme deg under rank 15 er du nok nødt til å kjøpe pakker. Det er selvfølgelig mulig uten å kjøpe kort, men det er vanskelig og tidkrevende.

 

Personlig synes jeg spillet er mer morsomt når man har mange kort, og kan lage mange forskjellige decks!

Lenke til kommentar

Tavern Brawl nå på onsdag. Varer til mandag for første periode.

 

Tavern Brawl Weekly Schedule

Zeriyah / Community Manager

Each week, a different Tavern Brawl will pit you head to head versus another player using exciting and unique rules. The possibilities are endless!

Brawls get plenty rowdy, so the Innkeeper will definitely need a couple of days after each one ends to get the inn all tidied up before the next brawl begins. That means Tavern Brawls are temporarily closed while the Innkeeper cleans up before a new, different brawl starts—so be sure to get a match or two in while you can! Tavern Brawl unlocks for players who have at least one Hero at level 20.

Tavern Brawl will open and close according to the following schedule each week:

Region---------------Open--------------------------------Close

Americas------------Wed 10:00 AM PST-------------Mon 3:00 AM PST

Europe---------------Wed 05:00 PM CET-------------Mon 6:00 AM CET

Taiwan/China------Thurs 03:00 AM CST-----------Mon 6:00 AM CST

Korea-----------------Thurs 04:00 AM KST-----------Mon 7:00 AM KST

 

http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/18132724383#1

Endret av Nerowulf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har startet nå i hvert fall. Vant meg en særdeles dårlig pack. Yummy :p Dessverre så virker det utrolig ubalansert må jeg si. Plukker man spells med jevne mellomrom så skal det litt til for å tape som Nefarian.

 

Morsomt at det endrer tema hver uke, men er usikker på hvor mye jeg kommer til å spille tavern brawl. Det føles litt som en show-modus du tester en gang i uka eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...