Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1305kr for Mafia 3 hvis man velger "bundle"..? Høres ut som et veldig dyrt spill...

 

Ellers la jeg merke til at PS4 Slim kommer i Apple-fargen" jet black".

 

Haha, gratulerer Apple. "Jet black" var vel fargen på den originale PS3-en. Selv liker jeg å kalle det "pianolakk" og ikke "gagatsvart" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men 3995 - 3695 = 300

Må vel være den bundle til 3995,- opp mot slim his OBS til 2690,- ??

Ah ja selvfølgelig... :)

 

Men da er det verdt å påpeke at det er den gamle utgaven og bare 500Gb. Tilbudet på OBS er på rundt 200kr.

På obs her så gikk 500gb slim for 2690,-. Dog, de fikk inn få.

 

Ellers så går jo den gamle for 149.90 gbp i England nå. Ofte i bundle med Fifa 17. Nå det er et godt tilbud!

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis byggekvalitet / bedre stikker. Det jeg kan se er vel bare estetiske endringer, som at kontrollerlyset har fått en liten stripe i touchpaden, og at noen av knappene har endret til en lysere fargenyanse!?

 

Anyways, grunnen til at jeg spør er rett og slett fordi tomlene mine har spist opp 2 kontrollere allerede, og jeg har et sterkt håp om at de nye har en eller annen gummiblanding på stikkene som ikke blir ødelagt like fort..

Lenke til kommentar

Takk for tipset Tor Rasmussen! Jeg har vært inne på tanken før, men jeg synes ikke "grepet" på eller hva jeg skal kalle det, på Xbone kontrolleren er like godt, det er vel bare subjektivt. Noen som har testet sånne plastputer man kan legge på toppen av stikkene?

 

@GnilreG, nei det leste jeg også, så jeg ventet relativt lenge før jeg kjøpte kontroller nummer 2, men jeg fikk antakelig bare en gammel variant. Så nå vil jeg bare forsikre meg om at jeg har den nyeste før jeg kjøper. Slik som det er nå så har jeg bare hardplast stikkene igjen..

 

Er det noen som kan ha sett om de har den nye kontrolleren på Elkjøp eventuelt?

Lenke til kommentar

Har litt forskjellig, disse blandt annet. Lenge siden jeg har spillt med disse nå, men det er helt OK.

 

http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=4+X+Silicone+Thumb+Stick+Grip+Cover+Caps+For+Sony+PS4+Analog+Controller+GOCG&_id=121490605175&&_trksid=p2057872.m2749.l2658

 

Det andre jeg bruker er vel ca disse mener jeg:

 

http://www.kontrolfreek.com/thumbsticks/fps-freek-cqc-signature.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...