Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansellerte min Ps 4 pro.

 

Virker som de fleste spill blir oppskalert til 4K fra 1440p. Ikke helt overbevist dette blir godt nokk.

 

Her er en veldig fin gjennomgang og info om grafikken og oppskaleringen. Selv har jeg forhåndsbestilt meg PS4 Pro da jeg ikke har PS4 nå. Og har "bare" en 1080p TV, men det han sier om Horizon Zero Dawn på PS4 Pro på 1080p gjør at jeg holder min forhåndsbestilling.

 

(Blir nevnt rundt 3:45 i videoen)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilling hos Gamestop og vurderer å bytte inn min PS4 mot en pro, men klarer ikke bestemme meg. Noen som har råd?

 

Jeg har 4k tv med HDR. Men jeg spiller suverent mest på PC, og spiller bare eksklusiver egentlig.

 

Siden spillene uansett mest sannsynlig ikke vil kjøre i 60 fps, men bare se litt penere ut (og fortsatt kjipere enn min PC) gjør at jeg heller mot å kansellere bestillingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har 4K TV, Ikke HDR TV og PS4 Pro ikke kommer med UHD så tror jeg at jeg dropper den. Input lag på de TVene som har HDR er visst også helt sinnsyk. Ingen grunn til å kjøpe noen 4K TV.

Feil. Den tv'n jeg nylig kjøpte har 10ms i game mode. Selv i HDR+ mode (som legger litt HDR på signal som egentlig ikke er HDR) så har jeg hittil ikke hat noen merkbare problemer med input lag. Kostet under 15 000 gjorde den også, så en bedre deal er det vanskelig å gjøre. :)

Lenke til kommentar

 

Siden jeg ikke har 4K TV, Ikke HDR TV og PS4 Pro ikke kommer med UHD så tror jeg at jeg dropper den. Input lag på de TVene som har HDR er visst også helt sinnsyk. Ingen grunn til å kjøpe noen 4K TV.

Feil. Den tv'n jeg nylig kjøpte har 10ms i game mode. Selv i HDR+ mode (som legger litt HDR på signal som egentlig ikke er HDR) så har jeg hittil ikke hat noen merkbare problemer med input lag. Kostet under 15 000 gjorde den også, så en bedre deal er det vanskelig å gjøre. :)

 

Hvilken TV er dette, og hvilket nettsted har målt den til 10ms?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde jeg hatt 4K tv med HDR hadde jeg definitivt hoppet på gamestopkampanjen.

Dyr butikk gamestop er, 700.kr for et vr spill, :hm: gamezone er stedet meg. :D  :yes:

 

Haha...du må jo følge med i timen da.

PS4 Pro hos GameZone 4.190,-

PS4 Pro hos GameStop 3.999,-

 

For alle butikker gjelder det at de er dyrer på noe, og billigere på noe.

Gamestop er kjent for å være generelt dyre på spill og slikt. Men Gamestop er jo billigste forhandler av PSVR.

Ser ut til at de blir billigste på PS4 Pro også.

Så du må være smart å handle hvert produkt hvor det er billigst.

 

Til eksempel så får du på fredag Battelfield 1 til 549,- hos Lefdal og Elkjøp, mens matbutikken Coop Obs selger det for 499,-

Aktive forbrukere låser seg ikke til én butikk (f.eks GameZone), men følger med i markedet og handler til best pris.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...