Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det finnes live chat for support på PS4? Har Paypal live chat? Har ikke funnet noe. Får ikke logget inn på Paypal på konsollen, selv om både mail og passord er riktig. Har logget inn på Paypal på dataen nå uten problemer. Skrevet inn mail og passord på konsollen flere ganger.

 

Er det mest sannsynlig et konsollproblem, eller et Paypal-problem? Har det noe å si at jeg er inne på en amerikansk bruker på konsollen? Står bare at mail eller passord er feil.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes live chat for support på PS4? Har Paypal live chat? Har ikke funnet noe. Får ikke logget inn på Paypal på konsollen, selv om både mail og passord er riktig. Har logget inn på Paypal på dataen nå uten problemer. Skrevet inn mail og passord på konsollen flere ganger.

 

Er det mest sannsynlig et konsollproblem, eller et Paypal-problem? Har det noe å si at jeg er inne på en amerikansk bruker på konsollen? Står bare at mail eller passord er feil.

Er det riktig side er litt usikker der.

https://esupport.sony.com/US/p/chat-gateway.pl?region_id=1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke playstation Norge har live chat. Om de har er den uansett neppe åpen nå. Her er kontakt support siden deres, kanskje finner du hjelp der. https://www.playstation.com/no-no/get-help/contact-us/

 

Er det å logge inn du har problemer med, eller er det å overføre penger til Store? For det er et problem jeg har hatt flere ganger selv. Som oftest etter å ha gjort flere kjøp etter hverandre. Kan være noe svindelbeskyttelsesgreier eller noe, ganske irriterende, men pleier å ordne seg igjen. Kan hjelpe å fjerne alle betalingsmetoder fra kontoen en stund, men jeg vet ikke. Har ikke fått klarhet i nøyaktig hva det er helt selv heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk uansett. En annen som sa at det noen ganger kan være mulig å logge inn neste dag. Han sa også at man kan få en sånn feilmelding hvis man har Paypal'en som betalingsmåte på en annen bruker på konsollen, men tror ikke det er tilfelle for meg. Jeg har i hvert fall ikke betalt med Paypal på PS4 av det jeg kan se og huske.

 

Det er innlogging som er problemet. Feilmelding når jeg skriver inn mail og passord.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes live chat for support på PS4? Har Paypal live chat? Har ikke funnet noe. Får ikke logget inn på Paypal på konsollen, selv om både mail og passord er riktig. Har logget inn på Paypal på dataen nå uten problemer. Skrevet inn mail og passord på konsollen flere ganger.

 

Er det mest sannsynlig et konsollproblem, eller et Paypal-problem? Har det noe å si at jeg er inne på en amerikansk bruker på konsollen? Står bare at mail eller passord er feil.

har du en amerikansk psn bruker trenger du og en amerikansk paypal konto med samsvarende adresse osv, dette er nokk årsaken til feilmeldinga da du mest sannsynlig har en norsk paypal med din norske adresse

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det finnes live chat for support på PS4? Har Paypal live chat? Har ikke funnet noe. Får ikke logget inn på Paypal på konsollen, selv om både mail og passord er riktig. Har logget inn på Paypal på dataen nå uten problemer. Skrevet inn mail og passord på konsollen flere ganger.

 

Er det mest sannsynlig et konsollproblem, eller et Paypal-problem? Har det noe å si at jeg er inne på en amerikansk bruker på konsollen? Står bare at mail eller passord er feil.

har du en amerikansk psn bruker trenger du og en amerikansk paypal konto med samsvarende adresse osv, dette er nokk årsaken til feilmeldinga da du mest sannsynlig har en norsk paypal med din norske adresse

 

 

Ok, takk. Veldig dumt at de ikke bare kan informere om det, men påstår at mail eller passord er feil.

Lenke til kommentar

Endte til slutt opp med å kjøpe PSN-kort hos pcgamesupply. Fått en vcdelivery.com-link hvor jeg egentlig skal få koden, men det har gått over en time og jeg får fortsatt ikke opp koden. Veldig spesielt at det skal gå så tregt.

 

Står at jeg kan kontakte support hvis det går over en time. Da er det Sony/Playstation? Liten vits i å sende mail kanskje, for en rask løsning. Kan den norske supporttelefonen gjøre noe?

 

Er allerede seint ute mtp at jeg skal laste ned FIFA som har release 27.09. Spørs om jeg får lastet ned spillet til release selv om jeg hadde startet nå, og da kan jeg i hvert fall ikke vente på en enkel kode i timesvis. Jeg skulle egentlig ordnet dette i går, men da var det altså dette Paypal-surret.

 

e2b2cff0974c12b28802fed454f10921.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg tenkte i hvert fall at det står Playstation Store i dette skjermbildet (og ikke pcgamesupply), og da er det rett sted å henvende seg. Kanskje det er feil. Står også Sony Playstation som avsender på e-posten med linken. Den norske supporttelefonen sier at de ikke har noe med dette å gjøre, og at jeg må kontakte butikken.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg tenkte i hvert fall at det står Playstation Store i dette skjermbildet (og ikke pcgamesupply), og da er det rett sted å henvende seg. Kanskje det er feil. Står også Sony Playstation som avsender på e-posten med linken. Den norske supporttelefonen sier at de ikke har noe med dette å gjøre, og at jeg må kontakte butikken.

Neste gang kjøper du det hos Gamezone. :green:  :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe. Får se. Blir ikke pcgamesupply i hvert fall. Fikk kodene etter ganske nøyaktig to timer.

Om det er amerikanske koder så anbefaler jeg å opprette en adresse på borderlinx (får du din egen postboks i USA med ditt navn) gratis (jeg bruker min på både Amazon og US PS Store). Deretter handle på Amazon.com, som krever amerikansk adresse for å selge amerikanske koder. Får du kodene direkte på Amazon med en gang.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

Hehe. Får se. Blir ikke pcgamesupply i hvert fall. Fikk kodene etter ganske nøyaktig to timer.

Om det er amerikanske koder så anbefaler jeg å opprette en adresse på borderlinx (får du din egen postboks i USA med ditt navn) gratis (jeg bruker min på både Amazon og US PS Store). Deretter handle på Amazon.com, som krever amerikansk adresse for å selge amerikanske koder. Får du kodene direkte på Amazon med en gang.

 

 

Tror man vanligvis får koden med en gang hos pcgamesupply, men at det gikk galt denne gangen. Men Amazon og Borderlinx er i hvert fall verdt å huske på til senere.

 

Er det noen som har mye erfaring med å laste ned digitalt? Jeg har lastet ned en FIFA-fil på litt over 9 GB, men hele spillet skal være på 40 GB eller noe. Hvordan i all verden får jeg lastet ned resten når nedlastingen ikke starter/fortsetter av seg selv?

Lenke til kommentar

Takk. Kan virke som at jeg har feilberegnet nedlastingshastigheten fullstendig. Vet ikke om nettforbindelsen har blitt forbedret etter at jeg bestilte internett for et par år siden eller noe. Vært mye gravearbeid der jeg bor. Fått trykket meg inn på FIFA 17 og information. Der står det 36,35 GB og download status completed. Hengelås, men det betyr vel bare at det ikke er release før i morgen tidlig.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...