Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken HDR-funksjon/type bruker PS4-konsollen? Har fjorårets JS8005, og lurer på om det vil fungere.. Samsung har fortsatt ikke orket å slippe HDR-oppdateringen til Netflix... 

 

Den bruker HDR10.

 

 

Deus Ex: MD med og uten HDR på PS4.

 

Problemet med slike sammenligninger er at man må ha HDR skjerm for å kunne se forbedringene. Jeg sitter med SDR skjerm og HDR bildet ser grusomt ut. Ja det er mer vibrant, men detaljene blir helt utvasket i de lyse områdene og "crushed" i de mørke.

 

 

Ja en må se det med egne øyne for å se den virkelige effekten. Men bare utifra forskjellen en ser her så hadde jeg gått for HDR versjonen. Så mye mer dybde og detaljer som kommer frem. Men ja det kan se ut som det er litt mye av det gode i noen områder. Men effekten må en nesten se for å dømme. Et bilde sier bare så mye når det kommer til HDR. 

Lenke til kommentar

Det er det jeg sliter litt med i disse sammenligningsbildene. Når lyssettingen er så forskjellig så blir også farger, skygger, refleksjoner osv. annerledes, så det blir vanskelig å vite om kvaliteten faktisk er bedre eller om det bare er sterkere lys som skaper mer blikkfang. Jeg ville heller sett et sammenligningsbilde der sollyset er like sterkt i begge.

Lenke til kommentar

 

Noen som har et "kaffekopp" spill som kan anbefales til PS4? :) Er gira på å spille et nytt spill, men pga stressende hverdag så må det være et avslappende spill :), Altså ikke skytespill eller rollespill. Men noe lett for hodet man kan pusle med noen timer for å koble ut hjernen. 

 

Noen tips :) ?

 

 

The Witness, Hitman, Shadow Complex, Unravel, Worms W.M.D, Song of the Deep, Oxenfree.

 

Er da noen spill jeg mener er 'sippe kaffe spill'

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som har et "kaffekopp" spill som kan anbefales til PS4? :) Er gira på å spille et nytt spill, men pga stressende hverdag så må det være et avslappende spill :), Altså ikke skytespill eller rollespill. Men noe lett for hodet man kan pusle med noen timer for å koble ut hjernen. 

 

Noen tips :) ?

 

 

 

Her har du noe å kose deg med ut året og lengre alt etter hvor mye du spiller. Dette er BILLIG for disse spillene altså!

https://store.playstation.com/#!/en-no/games/the-telltale-games-collection/cid=EP2026-NPEJ00413_00-TTG0000000BUNDLE

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har et "kaffekopp" spill som kan anbefales til PS4? :) Er gira på å spille et nytt spill, men pga stressende hverdag så må det være et avslappende spill :), Altså ikke skytespill eller rollespill. Men noe lett for hodet man kan pusle med noen timer for å koble ut hjernen. 

 

Noen tips :) ?

 

 

 

Her har du noe å kose deg med ut året og lengre alt etter hvor mye du spiller. Dette er BILLIG for disse spillene altså!

https://store.playstation.com/#!/en-no/games/the-telltale-games-collection/cid=EP2026-NPEJ00413_00-TTG0000000BUNDLE

 

Ja, Telltale er fantastiske spill :) Har spilt igjennom GoT på PS4 allerede :) Så hadde vært kult og prøve de andre :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...